Søndre Borgen Legesenter

Siste vurderinger av behandlere ved Søndre Borgen Legesenter

Lytter og forstår pasienten

Lege: Sandra Slepikaite Skrevet

- Kunnskapsrik person & empatisk
- Lytter og svarer på spørsmålene pasienten har
- Ikke nøl med å henvise til spesialist ingen unødvendig dillydally

Trygg, effektiv og god kompetanse

Lege: Ingrid Nyeggen Sommer Skrevet

Flink lege som tar pasienter på alvor. Imponerende tålmodig med barn. Empatisk, interessert og gir betryggende råd og informasjon. God faglig kompetanse og er flink til å følge opp. Vi føler oss godt ivaretatt.

Lyttende,omsorgsfull

Lege: Ingrid Nyeggen Sommer Skrevet

En lege som virkelig bryr seg. Hun tar seg tid til deg,lytter og tar deg på alvor. Hvis hun er usikker på noe,undersøker hun det etter timen å tar kontakt så fort hun har en løsning eller et svar.

Åpen og trygg

Lege: Anne Leikny Aasland Skrevet

Anne er beste legen jeg har hatt. Første gang jeg føler jeg kan være åpen om hvor sinnsyk jeg er inni hode mitt uten at hun tenker jeg er gal. Utrolig trygt å ha en lege som tar deg seriøst og aldri gir deg følelsen av at du tar feil eller er dum. Føler Anne forstår at det er min kropp/hjerne, og jeg som kjenner den best.
Håper jeg kan ha henne som fastlege for alltid.

Trygg og jordnær!

Lege: Lasse Haugen Askland Skrevet

Lasse er en fantastisk flink lege. Han er flink til å se pasientene sine og tar seg tid til å prate og hjelpe. Han er også alltid på tia (pluss / minus noen minutter). Han har en fin tilstedeværelse som gjør at jeg som pasient slapper av. Han har hjulpet med både psykiske og fysiske problemer og spør hvordan det har gått om du får nye medisiner osv. Han ler heller ikke av deg om du har googlet deg frem til noe du kanskje har og tar opp dette som et muligens alternativ. Ikke dømmende, men åpen og kunnskapsrik.
Legesenteret er koselig, de i skranken har alltid et smil om munnen og det føles som om arbeidsmiljøet er på topp! Anbefaler Lasse og legesenteret på det varmeste.