Nes Legesenter DA

Hagaskogveien 17 2150 Årnes

Siste vurderinger av behandlere ved Nes Legesenter DA

Stress

Lege: Kari Garberg Skrevet

Følte ikke at jeg ble tatt på alvor og hele situasjonen var stress.

Legesenteret har dårlig tilgjengelighet på telefonen, i det senere opplever man at enkelte i resepsjonen opptrer som dronninger og svarer ufint og til og med overkjører hvilke beskjeder/resept fornyelser som sendes videre til legen og ikke.

Legesenteret oppleves støyende og stressende med alt for høy musikk og lite hensyn til de som er dårlige.

Her er det mye og gå på

En du kan stole på

Lege: Edvin Tore Bach-Gansmo Skrevet

Min opplevelse av denne fastlegen, er at han har total oversikt over meg som pasient. Han følger opp mitt opphav, følger opp på sykdommer som kan gå i arv. Jeg tenkte ikke på at det kunne være relevant, før legen faktisk sjekket.
Holder avtaler, er direkte, noe som jeg setter stor pris på. Jeg opplever legen som svært kunnskapsrik, med lang erfaring

For meg er legen en jeg må stole på. Føler at jeg kan være åpen og at jeg får veiledning og behandling som jeg skal ha

Blir prioritert hvis det er noe akutt

En helt OK lege

Lege: Goran Babic Skrevet

Babic har mest gode egenskaper men også noen ikke så gode

Gode egenskaper:

Han er dyktig
Han er på din side ( hvis han vil )
Han sørger for at du blir henvist til spesialist og ringer og opphenter opplysninger om nødvendig
Han vet at systemet er tungrodd og prater klart og tydelig med spesialister slik at de forstår alvoret i din situasjon

Negative egenskaper:

Han har humørsvingninger som påvirker dialogen
Han kan overkjøre pasienten og ikke la pasienten komme til orde å beskrive sitt problem
Han lytter ikke veldig bra
Han virker som han tror at han alltid har rett
Han er gammeldags når det kommer til psykisk helse

Behagelig person og snakke med

Lege: Morten Einer Asdahl Skrevet

For mitt vedkommende, er Morten en super lege.Får svar på mine spørsmål, og får umiddelbart den hjelpen jeg behøver og trenger.
Aldri opplevd noe negativt.
[Navn fjernet av moderator]

Legen som aldri gir

Lege: Goran Babic Skrevet

Han er en flink familien legen, og han stå på til helsetilstand er ferdig utredes. Han er ikke redd for å tar takk, men er også trygg i jobben at han aldri kan tolke sykdommer enkelt!