Nes Legesenter DA

Hagaskogveien 17 2150 Årnes

Siste vurderinger av behandlere ved Nes Legesenter DA

Humørsyk lege

Lege: Kari Garberg Skrevet

Har hatt denne fastlegen over lengre tid. Ikke fornøyd. Hun er humørsyk og lite imøtekommende.
Under sist graviditet gikk jeg til psykolog pga fødselsdepresjon med tidligere barn. Hun beklaget seg 4 år etter for at hun ikke hadde sett dette. Enda jeg var titt og ofte på legekontoret da jeg var der, og prøvde og forklare henne det.

Alltid vært 30 min og opptil 1 time forsinket hver gang.

Hører ikke etter, og vil ha deg raskt ut.

Hun har sikkert vært en utrolig dyktig lege gjennom årene, men føler hun har lite kunnskap om ting som er kommet i nyere tid.

Beste legen

Lege: Kari Garberg Skrevet

Omsorgsfull og kunnskapsrik. Kari tar seg alltid tid. Hun ringer tilbake på kveldstid, om hun ikke har hatt til i løpet av dagen. Hun tar meg alltid på alvor. Jeg gruer meg til hun går av med pensjon. Hun må egentlig aldri slutte!!!

Dyktig og flink

Lege: Goran Babic Skrevet

Han tar deg på alvor, tar heller en prøve for mye enn for lite. Sender deg til spesialister om du har behov for det. Han ringer også tilbake for å fortelle om svar på prøver. Faglig dyktig.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Edvin Tore Bach-Gansmo Skrevet

Jeg er meget godt fornøyd med han som fastlege. Han lytter og forstår alt jeg sier, jeg anbefaler han på det sterkeste

Fantastisk lege

Lege: Goran Babic Skrevet

En meget dyktig lege som bryr seg og gir seg ikke før han finner ut hva som er galt. Tar seg god tid.
Også meget snill og veldig koselig.