Romerike Allmennspesialistene AS

Telefonnummer934 30 170934 30 1 ...
Dampsagveien 2 2000 Lillestrøm

Siste vurderinger av behandlere ved Romerike Allmennspesialistene AS

Fantastisk!

Lege: Kiana Kasiri Skrevet

Hun er den beste legen jeg har møtt! Blid, dyktig og nøyaktig.
Rett og slett fantastisk!
Er så glad for å være så heldig å fått plass hos henne.
Sekretæren er også kjempegrei!

Meget god fastlege

Lege: Kiana Kasiri Skrevet

Har bare hatt gode opplevelser og hun virker faglig dyktig. Hun tar alle plager alvorlig.

Anbefales.

Verdens beste lege

Lege: Kiana Kasiri Skrevet

Hun har alltid tid til deg. Hun lytter og ser deg. Hun tar deg på høyeste alvor.

Fantastisk, omsorgsfull og BRYR SEG!

Lege: Kiana Kasiri Skrevet

Super lege, førsteinntrykket var ekte, varmt, god innlevelsesevne, forståelsesfull, nøye og tar godt vare på pasienten. Sjekker alt! Lett å prate med!

Ingen over og ingen ved siden bare en mange under;-) Dette gjelder også den herlige sjefs vampyren i skranken;-)

Lege: Kiana Kasiri Skrevet

Ei herlig dame som ser deg, skjønner deg og stiller opp;-) Hun er super dyktig. Jeg har fått påvist Bipolar og føler jeg blir møtt med forståelse og verdighet hos henne, kan rett og slett prate og spørre om alt, fysisk som psykisk.
Og til alle dere som klager på sekretæren og skranke personalet....skam dere! Enig i at det nok er et hektisk miljø da hun ofte er alene med alle oss som: ringer, skal ta div prøver, trenger en skulder å gråte på eller som har behov for en koselig samtale. Med langt over 1000 pasienter sier det seg selv at det må være litt kø. Men hvis dere som pasienter gir et smil og smører dere med litt tålmodighet så får dere den hjelpen dere trenger;-) Ingen er så flinke til å ta blodprøver som " sjefsvampyren" min. Digger både Legen og sekretæren og alle lærlinger og praktikanter som får plass hos dem. Dem blir lært opp av profesjonelle fagfolk;-) Bedre legekontor skal man lete lenge etter;-)