Konnerud Legesenter

Thorsbergv 6 3032 Drammen

Siste vurderinger av behandlere ved Konnerud Legesenter

Empatisk, forståelsesfull, profesjonell og flink

Lege: Shuja Ur Rehman Skrevet

Han er en veldig dyktig profesjonell fastlege som oppriktig bryr seg og vil hjelpe pasientene sine til å få det bedre.

Grundig og hyggelig

Lege: Shuja Ur Rehman Skrevet

Han følger opp på en så ryddig og god måte. Han er dyktig, rolig og bryr seg oppriktig.
Ble byttet i høst i et tilfeldig utvalg fra Helfo. Det viste seg å bli et bytte som har overrasket til det positive. Utrolig flink på barn, og!

Trygg, faglig oppdatert og empatisk

Lege: Erik Dag Knudsen Skrevet

Har hatt ha som lege siden han ble autorisert. Kunne ikke bedt om bedre lege. Man må vente ja, men det er verdt det.

Veldig flink lege.

Lege: Samir Alghazali Skrevet

Vi hadde problemer med graviditet og har mistet 3 barn, 2 av dem i nord norge og et barn i Drammen, etter stund hørt vi om doktor Samir og om kunnskapen hans, da flyttet os til ham.
Han følt kona fra første dagen vi viste at kona er gravid, da begynte kona ta medisiner og idag vi har barn og han er 3 måneders alder og kjempe frisk.
Ingen lege kunne hjelpe os, spesialister viste ikke om sykdommen vår men D. Samir hjalp oss med å behandle sykdommen. Takk så mye doktor og de snille medarbeidere. Vi stoler på deg. ❤️❤️❤️❤️

Lege: Erik Dag Knudsen Skrevet

Jeg ønsker å beholde Dag Erik Knudsen som min fastlege etter å ha hatt han som lege i over 40 år og kjenner meg godt.