Konnerud Legesenter AS

Thorsbergv 6 3032 Drammen

Siste vurderinger av behandlere ved Konnerud Legesenter AS

Useriøs

Lege: Erik Dag Knudsen Skrevet

Dårlig til å gjennomføre avtaler, tar deg useriøst, viser ikke forståelse, får deg til å føle deg nedprioritert. Ikke anbefalt som fastlege

Beste legen

Lege: Roar Aksel Øhren Skrevet

Er stor fornøyd med legen. Føler meg trygg og blir lyttet når jeg har time. Han er flink med barn også.

Dyktig, men lang ventetid

Lege: Erik Dag Knudsen Skrevet

Erik er en kjempe flink lege når du først kommer inn til han. Kan være alt fra 30 min - 2 timer før du kommer inn. Damene i luken kunne gjerne ha gått på smilekurs, de er sure og lite imøtekommende.

Trygg, effektiv og grundig

Lege: Roar Aksel Øhren Skrevet

En lege jeg føler meg trygg og ivaretatt hos. Er grundig og effektiv uten å virke stresset. Har tid til å lytte og er løsningsorientert. Alltid vennlig og hyggelig. Aldri lang ventetid for å komme inn til avtalt time. Takknemlig for å ha en så god fastlege!

Super service og tar meg seriøst

Lege: Erik Dag Knudsen Skrevet

Har hatt Dr Knudsen som fastlege i mer enn 25 år og pendler fra Asker hver gang jeg skal til konsultasjon. Han tar meg på alvor og jeg føler at han virkelig bryr seg om mitt vel og ve. Ringer ofte på kvelden med resultater og prøver mm. Ble fulgt opp etter en operasjon på sykehus uten å ha vært innom fastlegen. Superservice!! Ta med en bok til venteverelse, det kan ta noe tid. Men, for en god, skikkelig konsulentasjon venter jeg gjerne. Smil til damene i luken og de smiler tilbake.