Hinnatrekanten legesenter

Hinnasvingene 55 4020 Stavanger

Siste vurderinger av behandlere ved Hinnatrekanten legesenter

Ikke tatt på alvor

Lege: Jan Robert Johannessen Skrevet

Har vert hos Jan Robert 2-3 ganger før jeg gav opp. Har gav utrykk for å være negativ under hele timen, og altfor opptatt av klokka. Da vi en gang diskuterte fordøyelsesproblematikk (som kan være pinlig og diskutere) spurte han om jeg trengte psykolog da jeg ville fortelle han "hvordan jeg hadde det" m.a.o symptomer. Sikkert en kunskapsrik lege, men ingen menneskekjenner.

Utruligt flink, og koselig.

Lege: Silje Seglem Heggheim Skrevet

Tok seg god tid, og er en god erstatter for min tidligere fastlege som gikk av med pensjon. Hun hadde allerede oppdatert seg på historien min fra tidligere den første gangen jeg var hos henne. Veldig forståelsesfull, og viser at hun bryr seg om pasienten.

Den beste legen for hele familien!

Lege: Stig David Stendahl Skrevet

Er ikke min fastlege men vi har vært inne hos han hele familien. Den beste legen jeg noen gang har hatt. Han er trivelig, tar seg tid, smilende og flink til det han gjør! Stort pluss for oss at han har jobbet på hudavdelingen, Generelt sett er jeg veldig fornøyd med hele Hinnatrekanten! De fortjener all skryt de kan få! Sånn er det man skal gjøre jobben!!

Veldig fornøyd med legen

Lege: Jan Robert Johannessen Skrevet

Jeg har vært veldig fornøyd med legen min som jeg har hatt siste 10 år. Jeg er blitt lyttet på og tatt på alvor og hvis det har vært noe som måtte prøves ut og vurderes har det ikke vært noe problem.
Dessverre har jeg bestemt å bytte fastlege til en som er nærmere hjem både for meg og datteren vår. Jeg håper at jeg blir like fornøyd med nye legen.
Heldigvis har jeg ikke vært mye syke i de siste årene men, når jeg har trengt tid så har jeg fått tid, til og med på samme dagen, hvis det har vært behov for det.
Resepsjonen er også hyggelige damer som hjelper til. Jeg også liker at de har mulighet å bestille time på internett, gjør ting mye enklere, spesielt hvis det er vanlige kontroll time. Ved hast behov ringer jeg inn og har ikke opplevd å måtte vente lenge å få time.

Veldig fornøyd

Lege: Jan Robert Johannessen Skrevet

Er så fornøyd. Blir tatt på alvor, han er god på å lytte og har gode svar og løsninger. Kunne ikke fått bedre lege. Er glad jeg byttet hit før babyen min ble født. Siden barn automatisk får samme lege som mor.