Hinnatrekanten legesenter

Hinnasvingene 55 4020 Stavanger

Siste vurderinger av behandlere ved Hinnatrekanten legesenter

Arrogant og irritert

Lege: Jan Robert Johannessen Skrevet

Jeg hadde flyttet og fikk denne mannen til fastlege. Tidligere legekontor oversendte pasientjournalen min og da ville denne legen at jeg skulle ha en time med han for å gjennomgå journalen. Det endte opp med at jeg faktisk satt å så på mens han skev inn litt av journalen. Har en historie med depresjon og bruker medisin pga dette. Jeg trodde vi skulle prate litt om min sykehistorie, men det var mer stress for han å få en dispensasjon til å skrive ut medisin til meg. Alt var bare av praktisk art og han virket lettere irritert over å få meg som pasient. Jeg har forstått det sånn at leger har egen kontortid til slike praktiske ting,som å føre inn journal. Denne legen er jo smart som på en måte får dobbelt betalt for oppgaven. Ha pasienten inne mens man bare skriver inn journal og i tillegg få betalt av både pasient og stat. Rett og slett ubehagelig å sitte inne på det kontoret og føle en så negativ energi. To besøk hos han var mer enn nok!

Fantastisk lege!!

Lege: Stig David Stendahl Skrevet

Han tar deg på alvor, er alltid behjelpelig med alt, hyggelig mann som fortjener en god omtale. Er glad at akkurat han er min fastlege.

Lege anbefales!

Lege: Silje Seglem Heggheim Skrevet

Lite ventetid, faglig flink og veldig god til å finne gode løsninger. Følger nøye med og er rask med tilbakemeldinger. Kunne ikke fått en bedre fastlege!

Beste legen jeg har hatt

Lege: Stig David Stendahl Skrevet

Har hatt David som fastlege i vel 5 år, og han er den beste legen jeg har hatt noensinne. Tar deg seriøst, tid til å lytte, samtidig som han har godt humør og har humor. Det er ofte forsinkelser, men det er bare fordi David tar seg den tiden han trenger til hver pasient!

Negativ og lite tilgjengelig

Lege: Jan Robert Johannessen Skrevet

Mitt første (og eneste) besøk hos Johannessen var hovedsaklig pga magetrøbbel. Jeg sa selv at jeg var redd det var glutenallergi. Da sa Johannessen at 90 % av alle mageproblemer endte opp med diagnosen "urolig mage" - uten mulighet for å bli bra. Og han sa INGNTING om at dersom blodprøven for å undersøke glutenallergi er negativ - så er det vanlig. 20 % av alle slike prøver gir faktisk ingen utslag - selv ved alvorlig cølaki. Altså ingen videre oppfølging.

Videre fikk jeg resept på en minipille hvor jeg i etterkant leser at er en pille som legemiddelhåndboken advarer mot. (Pga forhøyet fare for blodpropp sammenlignet med andre piller).

Resultatene av blodprøvene kunne ikke opplyses på telefon - og det ble fakturerert 250 kroner for å sende blodprøveresultatene hjem.

Aldri mer Johannessen for meg.