Hinnatrekanten legesenter

Hinnasvingene 55 4020 Stavanger

Siste vurderinger av behandlere ved Hinnatrekanten legesenter

En Lege som til å stole på og som tar deg på alvor!

Lege: Jan Robert Johannessen Skrevet

Har bare positive omtaler om denne lege. Min far begynte å gå til ham. Det er en lege som tar ham på alvor, lytter og for en gangs skyld henviser videre til undersøkelser.
Det setter vi pris på!

Flink og støttende lege

Lege: Jan Robert Johannessen Skrevet

En svært hyggelig og flink lege som tar seg tid til å lytte. Jeg er veldig fornøyd både meg legen og kontoret generelt. Trivelig personale og lett å få time, aldri ventet mer enn 2-3 dager på time. Anbefales.

Flink lege og god service

Lege: Jan Robert Johannessen Skrevet

Jeg har hatt denne legen i 8 år nå. Han lytter, tar seg tid og service er upåklagelig. Alltid raskt time, ofte på dagen. Flink med unger ! Føler meg alltid godt ivaretatt.

Kontoret har god service med sms bestilling av time og hygglig personale. Flink til å ta blodprøver av ungene.

En fantastisk lege

Lege: Stig David Stendahl Skrevet

Stendahl er fremragende på alle måter. Han holder et høyt faglig nivå, samt utviser en varme og medmenneskelighet som tilhører skjeldenheten.

Arrogant og frakoblet

Lege: Jan Robert Johannessen Skrevet

Har vært hos legen to ganger og begge gangene var han arrogant, hadde lite kunnskap om helt elementære problemstillinger. Servicenivå på nullpunktet. Jeg byttet fastlege umiddelbart etter disse besøkene.