Lægene på kirkebrygga DA

Kirkebrygga 2 1607 Fredrikstad

Siste vurderinger av behandlere ved Lægene på kirkebrygga DA

Både og

Lege: Petter Samuelsen Skrevet

Byttet til Samuelsen for noen mnd siden fordi jeg fikk time hos han da min fastlege ikke hadde tid, og da virket han som en god lege. Jeg har mine tvil til å være en med ganske mange problemer, og det virker ikke som at han alltid vet hvordan han skal hjelpe. Har sagt "Jeg vet ikke hvordan jeg skal hjelpe deg, beklager", men dette kan bare være at han ikke har nok erfaring. Tar lang tid å få time hos han, og blir da sendt til andre leger. Han virker snill og det virker som at han lytter, men noen ganger virker han irritert. Helt grei lege, den beste jeg har hatt hittil så jeg har ingen planer om å bytte :-)

En av de hyggeligste legene jeg har møtt.

Lege: Petter Samuelsen Skrevet

Etter å ha hatt en lege som ikke bryr seg var d ganske greit å komme til en som brydde seg, lytta og tok seg tid.

Hvorfor byttet jeg ikke fastlege før?

Lege: Petter Samuelsen Skrevet

Fastlegen tar seg tid til meg som et menneske, ikke bare som en pasient. Tar seg tid til å lytte, og gjør alt han kan for å finne svar på problemet.

Meget dyktig.

Lege: Amund Holand Skrevet

Tar seg god tid til forstå problemer,blid å hyggelig trass i en stressende hverdag. Stiller opp der jeg trenger han.

Bra lege. . .

Lege: Petter Samuelsen Skrevet

Meget bra tilgjengelighet. Han har empati - evnen til å sette seg inn i andres problemer.
Er flink til å følge opp. . .så får vi se da.