Øyo Legekontor DA

Hamnegata 2 5411 Stord

Siste vurderinger av behandlere ved Øyo Legekontor DA

Stord sin beste lege

Lege: Kristian Rikstad Myklevoll Skrevet

Doktor Kristian er ein heilt ubeskrivelig dyktig lege. Han er flink på fagfeltet sitt men også svært oppteken av deg som pasient. Han har blikkontakt med deg, tar deg på alvor - med godt humør og ein smittande positivitet. Heile familien har han til lege og me er vannvittig fornøyd med Kristian. Supergod på både småbarn og voksne!! Anbefales!!

Anbefales virkelig

Lege: Ernst Reinhard Lim Skrevet

Trygg, behagelig å kjekk lege. Ikkje minst, flink og dyktig i jobben sin! Føler han lytter, tar seg tid og skaper god relasjon med de han møter.

Trygg og flink lege

Lege: Ernst Reinhard Lim Skrevet

Hele familien vår er meget fornøyd med fastlegen vår. Han henviste kjapp barnet vårt til kirurg og han fikk bra behandling. Det er første fastlege som undersøkte hjertet mitt og lungene ved graviditeten, forrige sende meg bare videre til jordmor uten å sjekke meg. Flink å følge opp via tiemer og sms-er. Skal savne fastlegen etter flytting.

Trygg og flink lege

Lege: Kristian Rikstad Myklevoll Skrevet

Ein lege som tar deg på alvor og ikkje ser i skjermen, men på deg når du snakkar. Tar seg god tid så du ikkje føler du er «i vegen». Fantastisk fastlege!

Verdens beste!

Lege: Anja Elen Kristin Skorpen Skrevet

Anja er den absolutt beste legen jeg noensinne har hatt! Det er utrolig vemodig å ikke ha henne som lege lengre, men det er en konsekvens av å flytte til en annen by. Anbefaler alle som har mulighet til å ønske Anja som sin fastlege. Hun er alltid hyggelig og blid, veldig varm og imøtekommende. Jeg har alltid følt meg veldig godt ivaretatt, at hun alltid har tatt meg seriøst og ønsket det beste for meg. Flink å henvise også! Skulle ønske hun kunne bli meg i flyttelasset til Bergen!