Trekanten Legesenter

Knud Askers vei 28B 1383 Asker

Siste vurderinger av behandlere ved Trekanten Legesenter

Stresset og lite empatisk

Lege: Guro Nymann Vangen Skrevet

Har hatt mye «småplager», b.l.a IBS og betennelse i fingerledd, noe som har skapt mye fortvilelse og plager. Har lett og funnet litt hjelp i sosiale medier. Opplever hverken forståelse eller støtte fra Guro, og hun framstår som irritert.

Dyktig, rolig og forståelsesfull

Lege: Astri Marie Albech Dolva Skrevet

Noe av sjarmen med Astri er at man nesten må regne med at hun er minst 10 min forsinket til alle sine timer. Dette skyldes at hun alltid tar seg tid til å lytte, undersøke grundig og gjøre gode vurderinger. Hun er lun, rolig og forståelsesfull. Om man ikke er ferdig til tiden har ikke så mye å si for henne. Med dette i minnet gjør det ikke noe å vente litt lenger på timen sin på venterommet. Astri er en dyktig og populær fastlege.

Topp lege!

Lege: Øyvind Kristensen Skrevet

Andre gang jeg skriver om dr Kristensen.
Han er svært kunnskapsrik innenfor det meste, grei og har god øyekontakt. Selv har jeg noen plager men mest psykiatri. Der er han pragmatisk og løsningsorientert!

Jeg har full tiltro til ham og vil anbefale ham til ung og gammel!

Kald person, men noe dyktig i faget.

Lege: Guro Nymann Vangen Skrevet

Jeg fikk Vangen som lege etter at min forrige lege ble pensjonert.
Hos Guro har jeg gått ut gråtkvalt flere ganger. Hun er kald og kaster deg ut hvis du bruker mer enn de 5 minuttene du er tildelt for time. Ikke et sekund mer får du være der. Hun hører ikke på hva man har å si og virker så lite interessert. Skal sies at hun derimot er flink i faget, men det er kun det. Ellers på Trekanten legesenter er det veldig lang ventetid og ekstremt dårlig service i luken hos flere av de ansatte.
Er nå fornøyd med ny fastlege på Holmen.

Kunnskapsrik og dyktig

Lege: Øyvind Kristensen Skrevet

Lytter godt, vennlig, oppmerksom. Tar seg god tid og viser omsorg. Han har god erfaring til å veilede rundt mange temaer. Helt topp lege, hele familien går til ham.