Stord Legesenter AS

Heiane 31 5412 Stord

Siste vurderinger av behandlere ved Stord Legesenter AS

Glimrande lege

Lege: Øystein Nygård Skrevet

Eg går ikkje ofte til legen. Men dei gongane eg går må eg seia eg er særs nøgd med Någård. Eg har bruka andre fastlegar før. Men no har eg funne "min" fastlege.

Anbefales ikke

Lege: Øystein Nygård Skrevet

Han var til tider ufin og jeg opplevde han som hensynsløs og brøytende. Sikkert ok lege for dem som ikke trenger ofte hjelp.

Lite kunnskap om kronisk sjuke.

Lege: Øystein Nygård Skrevet

Generelt svært dårlig på oppfølgning av kronisk sjuke. Og ikkje sett seg inn i heilheten det kan vera for eit menneske.

Har hatt ham som fastlege i 15 år

Lege: Dag Frode Valen Johannesen Skrevet

Frode er egentlig en veldig flink lege, sympatisk og grei også, og før så tok han seg god tid, og fulgte veldig godt opp både for å finne ut hva som var galt og for å fikse det. Men etterhvert som fastlegeordningen trådte i kraft og han fikk for mange pasienter så tar det alt for lang tid å få kontakt (med legesenteret via tlf), en sitter altfor lenge på venterommet (sitter minimum en time å venter selv om en har time), og en får altfor kort tid inne hos ham (Max 15-20 min)
Dette fører både til stress og til at en omtrent har glemt hva en skulle når en bare får få minutter på seg. Alt dette er svært synd, da han VAR en fantastisk lege før. Nå er det samlebåndsteknikken som gjelder- noe som gjør at jeg sjelden går til legen, og havner akutt på sykehus tilsvarende mye fordi at jeg går for lenge uten legetilsyn når jeg blir syk.
Det er bare 'latskap'som gjør at jeg ikke har bytta fastlege for lenge siden.

Den beste legen

Lege: Øystein Nygård Skrevet

Han går virkelig inn for å hjelpe pasientene sine. Han gir seg ikke Før han har funnet ut hva som er galt. Tar seg god tid til pasientene. Super fornøyd selv om jeg ikke bor på Stord lenger vil jeg absolutt ikke bytte lege