Lund Legesenter

Kirkeveien 4 4631 Kristiansand S

Siste vurderinger av behandlere ved Lund Legesenter

Fantastisk lege!

Lege: Sebastian Bø Skrevet

Sebastian er den beste, flinkeste, varmeste og dyktigste legen jeg har hatt. Har hatt han i mange år nå, og blitt veldig godt ivaretatt som pasient og person. Ser flere har kommentert sekretærene hans, er nok litt uenig i kritikken rettet dithen. Synes de også er hyggelige og flinke. Litt lang ventetid på tlf. til tider, men det kan man leve med.

Veldig fornøyd!

Lege: Christoffer Hæstad Skrevet

Han var veldig hyggelig og imøtekommende! Han hørte på alt jeg sa, ga meg tips og veiledning når det gjaldt alt jeg fortalte om. Var også morsom og gjorde timen mindre pinlig/klein enn jeg forventet.

Eneste jeg kunne gi "kritikk" på er at han ikke var "strengt profesjonell", men dette likte jeg, som sagt! Bare et varsel for dem som liker det slik :)

Flott lege som tar meg på alvor

Lege: Sebastian Bø Skrevet

Har hatt ham som fastlege siden 2005 og er veldig fornøyd med selve legen men sliter litt med "sjefssekretæren" som av og til kanskje tror hun er mer enn legesekretær og ikke alltid er like hyggelig. Men når jeg først har kommet meg inn til legen så er jeg fornøyd. Han tar seg tid og lytter og jeg føler aldri at noe problem er for lite. Veldig hjelpsom og forståelsesfull. Hadde fått fullt med stjerner hvis det bare ikke hadde vært for at jeg føler meg til bry av den legesekretæren..Unødvendig.

Meget god lege

Lege: Sebastian Bø Skrevet

Tar deg på alvor og lytter. Sebastian har alltid levert varene og hjulpet med alt mulig.

Dyktig og empatisk!

Lege: Sebastian Bø Skrevet

Bø er den legen jeg uten tvil er mest fornøyd med. Han bryr seg, smiler og tar seg god tid med pasienten. Han vil heller sjekke ting én gang for mye enn én gang for lite, noe jeg ikke har inntrykk av at så mange leger faktisk gjør. Han er rolig og behagelig. Jeg er enig med andre kommentarer i at legesekretærene hans tidvis er både frekke og vanskelige, men han som lege kunne jeg ikke vært mer fornøyd med!