Lund Legesenter

Kirkeveien 4 4631 Kristiansand S

Siste vurderinger av behandlere ved Lund Legesenter

lite orientert

Lege: Christoffer Hæstad Skrevet

Vanskelig lege å prate med. Dårlig til å forberede seg før time. Da jeg kommer inn så har tydelig han bestemt seg får hva vi skal prate om. Sitter å må lete i journalen det jeg faktisk vil inn å sjekke. Å sier det har aldri vi pratet om før.. han spurte til og med på et tidspunkt hva sykdommen min heter. Og jeg følte han insinuerte at jeg ikke hadde noe sykdom

Følte meg overkjørt da jeg var der rett og slett.

Veldig fornøyd

Lege: Svein Øivind Thomassen Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Dr. Thomassen. Han har god forståelse og medfølelse, han er målrettet og effektiv. Jeg føler meg trygg og ivaretatt hos han. Hele vår familie går til Dr. Thomassen.

Blir stresset av legetimene

Lege: Svein Øivind Thomassen Skrevet

Jeg føler ikke jeg får den hjelpen jeg trenger og blir stresset av at jeg har så dårlig tid. Jeg føler heller ikke at jeg får tid til å fortelle hva som er galt før legen har gjort seg en beslutning om hva som feiler meg. Han hører ikke på hva jeg sier og finner den kjappeste løsningen på alle problmer

Skuffende

Lege: Christoffer Hæstad Skrevet

Når jeg fortalte om problemene og spurte om råd føltes det som jeg ikke ble tatt seriøst. Var veldig hyggelig, men hjelper lite når det ikke føles som du kan stole på legen. Kontordamen var langt fra hyggelig, og ventetiden på telefon er alltid lang. Når jeg tok tester ble jeg ikke kontaktet med resultatet.

En lege som lytter, og ikke minst handler

Lege: Sebastian Bø Skrevet

Lyttende, faglig dyktig, handlende, humoristisk, grundig, punktlig.