Activia Legesenter

St. Olavs gate 5 2414 Elverum

Siste vurderinger av behandlere ved Activia Legesenter

Arrogant

Lege: Erik Myrvang Skrevet

Hadde denne legen i fem år og har aldri opplevd mer arrogant og «kald» lege. Null vilje til å sette seg inn i ting han ikke kunne noe om. Anbefales ikke!

Upålitelig

Lege: Ina Aarskog Skrevet

Lytter ikke til pasienten sin. Vil/ønsker ikke forstå utfordringene jeg har som pasient. Må si opp igjen de samme tingene hver gang du har legetime når det omhandler samme problem/sak. Virker avvisende når man tar opp utfordringer/problemer man har fysisk og psykisk. Ting blir ikke fulgt opp. Tar ikke sykdomsplager seriøst. Ikke til å stole på.

Telefonkonsultasjon

Lege: Jon Arild Aarskog Skrevet

Tok kontakt med legen for min sønn. Dr. Aarskog fremstår som rolig, kunnskapsrik og oppdatert på faglige retningslinjer. For meg oppleves han som tryggende og støttende.

Stresset

Lege: Jon Arild Aarskog Skrevet

Har det alt for travelt, stresset . Hører nesten ikke på hva du sier. Dårlig tid. Sitter bare å skriver på pc. skriver en hel masse, som du aldri får slette. blir der for alltid.

Travel og stressende

Lege: Jon Arild Aarskog Skrevet

Har vært pasient hos denne legen i flere år. Jeg har i løpet av denne tiden fått dårligere inntrykk enn hva jeg hadde til å begynne med av Dr. Aarskog. Han ser ikke ut til å ha tilstrekkelig tid til pasientene sine. Jeg føler alltid han har det travelt og at det er om og gjøre å bli fortest mulig ferdig med konsultasjonen. Rekker aldri å si det jeg skal eller komme til poenget da jeg føler det på meg at han har det så travelt. Føler meg ikke tatt alvorlig med tanke på utredning hos spesialist. I det hele tatt virker doktoren ukritisk og i overkant avslappet til det meste. Har byttet fastlege!