Moelv Legesenter

Møllergata 3A 2390 Moelv

Siste vurderinger av behandlere ved Moelv Legesenter

Flink med barn

Lege: Guro Havig Skrevet

Var hos Guro med min datter som er under 1 år. Hun var veldig flink, snakket beroligende til henne og var generelt tolmodig. Hun nølte ikke med å sende henne videre til barnelege på lillehammer da hun selv var usikker på hva som skulle gjøres. Opplevde henne ikke som kald og uinteressert.

Ryddig og grei lege

Lege: Guro Havig Skrevet

Har aldri hatt noen problemer med kommunikasjon med denne legen. Hun lytter, stiller motspørsmål og prøver å komme til bunns i saken.
Hun kan virke litt distansert, men det har ikke redusert kvaliteten på jobben hun har gjort.
Fin for de som ønsker seg en no-nonsense lege!

Trygg og hyggelig

Lege: Paal Herstad Koren Skrevet

Trenger absolutt 5 stjerner. Hadde fått en sekser på terningen.Er ikke der så ofte , men er det noe er han flink til å henvende deg videre til spesialist/sykehus for røntgen eller mr o.s.v.

Trygg og grundig

Lege: Bjørnar Holm Skrevet

Jag er heldig som får komme til Bjørnar Holm som pasient. Han er god på at høre vad jag sier og er grundig når det er noen problem med mig. Har lite kompliserte diagnoser og er avhengig av å føle trygghet. Det gjør jag. Han er kunnskapsrik og ett triveligt bemøtende.

En god lege på alle vis.

Lege: Bjørnar Holm Skrevet

Hatt Bjørnar fra han kom til Moelv, og har full tillit til han som lege. Han er nøye, tar seg tid til å både lytte, forklare og undersøke meg som pasient grundig. Han tar meg på alvor og fokuserer 100% på å finne en løsning på mitt problem. Ikke å undres over at folk står på venteliste for å få han som fastlege! Håper jeg får beholde han i mange, mange år.