Falkum Legesenter

Bjørnstj. Bjørnsonsgate 13 3722 Skien

Siste vurderinger av behandlere ved Falkum Legesenter

Trygg og profesjonell

Lege: Dag Roar Kise Skrevet

Er så fornøyd med Dag Roar som fastlege. Har gått hos alle Kise-legene og de er utrolig dyktige alle sammen. Dag Roar tar virkelig vare på pasientene sine og er genuint interessert i å hjelpe. Han er dyktig og kunnskapsrik. Føler meg heldig som har han å forholde meg til.

Dyktig

Lege: Dag Roar Kise Skrevet

Dag Roar er en dyktig lege som alltid tar seg tid. Han ser deg i øynene og gir deg tid til å fortelle, mens han noteter på ark, istede for å bare se på pcn. Han er åpen for nye ideer og henviser når det trengs. Hjalp meg gjennom en veldig vanskelig periode i livet. Behagelig lege også ved underlivsundersøkelser. Ingenting å utsette på Dag Roar.

Fantastiske Sissel

Lege: Sissel Ann Hornnes Kise Skrevet

Jeg har gått til Sissel i mange år og kan ikke se for meg at jeg går til en annen lege. Hun lytter, hun er empatisk og er super dyktig i faget sitt og en fantastisk person.

Du er best <3

Tar meg seriøst

Lege: Dag Roar Kise Skrevet

Dag Roar er hyggelig og imøtekommende. Han lytter til meg og besvarer mine mange spørsmål. Han gjør ting lett å forstå. Rett på sak.

Imøtekommende

Lege: Sissel Ann Hornnes Kise Skrevet

Jeg har gått til Sissel siden jeg var liten jentunge. Jeg opplever at hun lytter til meg og får ting gjort. Ingen spørsmål er for dumme. Alltid hyggelig å komme til Sissel. Snill dame som det skulle fantes fler av i yrket.