Søgne Legesenter

Rådhusveien 7 4640 Søgne

Siste vurderinger av behandlere ved Søgne Legesenter

Altid blid og imøtekommende.

Lege: Lars Marius Andersen Skrevet

Har tid til å høre på meg. Henviser til spesialist dersom det er nødvendig. Finner tid til meg ,hvis noe oppstår utover avtalt time.

Allsidig og grundig

Lege: Dag Sigmund Ringen Skrevet

Kunnskapsrik, og faglig meget dyktig. Effektiv. God kommunikasjon. Flink til å beskrive, sette ting inn i en sammenheng som pasienten kan kjenne seg igjen i. Bruker tid på å vurdere alternativer, f. eks. tiltak som kan redusere behovet for legemidler dersom det kan være relevant. Bruker tid på å motivere / samtale i forhold til helse i et helhetsperspektiv. Veldig tydelig når han er sikker, men trekker ikke konklusjoner der det kan være tvil. Bruker den tid som er nødvendig med pasienten. Som regel er det derfor noe ventetid ift. avtalt tidspunkt for timeavtale. Lang ventetid for timeavtale, men akuttime er tilgjengelig ved behov.

Anbefaler camilla på det varmeste.

Lege: Camilla Hunderi Skrevet

Har kjent Camilla som lege helt fra ho ble ferdig utdannet lege.førstepasienten ho fulgte opp var min sønn ,som fikk diabetes som barn.Ho var helt enorm til å møte min sønn og familien .har aldri opplevd, noen så flink lege som Camilla.dyktig og flink med mennesker.Når ho begynte i egen praksis måtte jeg bare få plass hos ho ,før ho fikk fult.Ho er lege til meg og 2 av mine døtrer.vi alle kan ikke få sakt godt nokk om Camilla. Vi alle opplever en lege som sender oss fort videre og tar oss virkelig på alvor Opplever ho flink på alle felt .Jeg sliter med helsa og camilla gav seg ikke før vi fant ut av det,hva som feilte meg.Ho er sjelden god til å møte deg , å se deg Føler meg virkelig hørt på.og ho handler fort.Ringer meg altid igjen er det noe ,kunne ikke blitt bedre synes jeg og mine døtre .Flink med ungdommer som sliter psykisk .møter de på en god og kjærlig måte.ho bryr seg virkelig om pasientene sine.

Veldig hyggelig og flink

Lege: Hilde Vaiva Tonstad Brogaard Skrevet

Hun er grundig og flink. Alltid blid og imøtekommende.
Gir seg god tid med pasientene. Det går ofte greit å få time hvis det er noe akutt.

Dr Anette er tilstede og leser deg.

Lege: Anette Mellem Skrevet

Hun er min første kvinnlige lege, noen gang. Jeg er 66 år. Hun er rask og flink, tilstede og ser deg i øynene. Kjemien vår stemmer.