Søgne Legesenter

Rådhusveien 7 4640 Søgne

Siste vurderinger av behandlere ved Søgne Legesenter

Dårlig lege

Lege: Frode Lohne Skrevet

Demotivert og uprofesjonelt. Bryr seg ikke om deg som pasient. Dårlig oppfølging. Forsvarer kun sine sykepleiere som oppfører seg super frekk. Veldig dårlig plass å gå til. De har ingen forståelse for folk som er syke.

Beste Fastlegen i Søgne

Lege: Heidi Lidal Fidjeland Skrevet

Heidi Fidjeland er etter min erfaring den mest erfarne, sympatiske og faglig flinke fastlegen i Søgne. Til tider litt vanskelig å få time hos henne, grunnet stor pågang.

Nedlatende

Lege: Frode Lohne Skrevet

Viser tydelig at han sitter med all makt. Snakker nedlatende til meg som pasient, og viser mistillit ang mine plager.

En god fastlege

Lege: Dag Sigmund Ringen Skrevet

Legen er kunnskapsrik, empatisk og lyttende. Informerer og gir råd, og gjør sitt beste for meg som pasient. Forsikrer seg om at jeg blir videre oppfulgt, dersom det er behov for spesialisthelsetjeneste. Anbefaler denne legen på det varmeste.

Rolig, trygg og imøtekommende

Lege: Ben Idris Skrevet

Ben møter deg med en ro og trygghet som gjør at en slapper av under legetimen og får fortalt alt en har på hjertet. Han henviser deg videre ved behov, og tar problemene på alvor. Ved behov konfererer han med kolleger eller sykehuset om han er ukjent med noe eller trenger noen å diskutere med. Det er ingen tidspress når en hos han - noe som også er et minus, da han nesten alltid er minimum tjue minutter forsinket helt fra morgenen.