Søgne Legesenter

Rådhusveien 7 4640 Søgne

Siste vurderinger av behandlere ved Søgne Legesenter

Dyktig lege

Lege: Camilla Hunderi Skrevet

Medisinsk dyktig og god på menneskelig relasjon. Lytter og tar seg god tid til pasienten. Hun er også meget dyktig med barn. Alt i alt en medisinsk dyktig lege som også har empati og medfølelse. Anbefales!

Fantastisk lege. Skulle gjerne hatt henne som fastlege

Lege: Camilla Hunderi Skrevet

Seriøs, følger opp avtaler, gir tilbakemeldinger på prøver, imøtekommende, står på for meg som pasient, jeg får bruke tiden jeg trenger uten at hun ser på klokka og mye annet. Bare positivt.
Flott lege som kan jobben sin svært godt og som gjør en fantastisk jobb.

Trykk og kunnskapsrik.

Lege: Dag Sigmund Ringen Skrevet

Får utrolig bra oppfølging og legen sier klart og tydelig hva som er det beste i min situasjon. Han har også nødvendig tid til meg!

Trygg, effektiv og dyktig.

Lege: Sunniva Sofia Aanesland Skrevet

En dyktig fastlege som tar seg tid til pasienten når det behøves. Ellers veldig effektiv.

Hun evner å prioritere tiden sin godt (noen ganger går timene raskt, mens andre ganger bruker hun god tid - da det trengs). Dette er med på å gi trygghet, da hun er god til å prioritere hva som er viktig.

Tar seg tid til å ringe spesialister dersom det er ting hun vil dobbelt-kontrollere. Noe som gjør at hun blir lett å stole på.

Veldig hyggelig lege

Lege: Sunniva Sofia Aanesland Skrevet

Ho virker veldig hyggelig og
Passer på a pasienten har det bra og hjelper så godt som ho kan og jobber grundig til å finne rot til årsaken og hjelpe pasienten så godt som ho klarer 🙂🙂