Søgne Legesenter

Rådhusveien 7 4640 Søgne

Siste vurderinger av behandlere ved Søgne Legesenter

Flink med fysiske problemer, dårlig med psykiske!

Lege: Camilla Hunderi Skrevet

Min opplevelse av Camilla var at hun var høflig og imøtekommende når jeg hadde fysiske symptomer! Opplevde henne først som snill og empatisk, så følte meg trygg på å gå til henne med psykiske problemer også. Dessverre var det ingen hjelp å få fra henne, og hun blånektet å sende henvisning til noen andre også. Jeg følte meg verken sett eller hørt.
Dette er en lege som ikke gir deg sykemelding når du trenger det, men som heller ber deg om å ta deg sammen. Vil ikke anbefale Camilla som lege hvis du er deperimert, utbrent eller har angst-symptomer. Ellers er hun objektivt sett grei nok.

God lege

Lege: Frode Lohne Skrevet

En lett tilgjengelig lege som tar seg tid til sine pasienter. Er forståelsesfull og glemmer ikke viktige ting. Kan anbefales

Tillitsfull og personlig lege

Lege: Camilla Hunderi Skrevet

Mine 3 sønner og jeg har hatt Camilla som fastlege i mange mange år. Alltid behjelpelig, lyttende og tar seg tid. Kunnskapsrik!

Dyktig og imøtekommende

Lege: Ben Idris Skrevet

Veldig flink lege som lytter til en og tar en seriøst. Han er dyktig til å gjøre undersøkelser, og gjør de grundig. Og han finner gode løsninger i samarbeid med pasienten.

Effektiv, omsorgsfull og empatisk lege

Lege: Anne Beate Hedtun Holme Skrevet

Dr. A.B.Holme er min fastlege siden 2011 og jeg kan anbefale henne på det sterkeste, har kun positive opplevelser i møte med legen. Hun tar seg tid til å lytte og stille spørsmål, alltid viser interesse og forståelse. Hun har stor grad av empati og er raskt til å henvise videre ved behov. Var veldig effektivt gjennom alle disse årene. Veldig flink også i forhold til barn.