Landsbylegane Stord AS

Torgbakken 2 Postboks 53 5401 Stord

Siste vurderinger av behandlere ved Landsbylegane Stord AS

Frekk og uprofesjonell

Lege: Moredehi Etai Bogen Skrevet

Hadde ham til lege på legevakten, jeg hadde store smerter, hadde ikke sovet hele natten, ikke spist, helt alene - panikk. Har i tillegg sprøyteskrekk, så når jeg var litt vanskelig begynte han å bli frekk og irritert. Stakk meg hardt og bommet, så bare himlet han med øynene, gikk fra rommet og sa «legg h*n inn».

Håper aldri jeg møter på han på legevakten igjen.

Fantastisk

Lege: Maria-Ana Brata Skrevet

Har aldri følt meg i bedre hender, Maria har virkelig hjulpe meg godt på vei og har virkelig forstått meg som person. Uten ho hadde eg aldri fått jobba med angsten min, på over 8år har eg for første gang tatt blodprøve, og all æra ligg hos Maria! Tusen takk!!

Håpløst

Lege: Maria-Ana Brata Skrevet

Hørte sukking og følte meg bare som en påkjenning når jeg var innom. Hun maste om at det var ekkelt med øyne og tær og virket mye mer interessert i å rekke middag da hun også tok telefonen når den ringte mens jeg var til behandling. Bytter fastlege

Tilstede og oppmerksom

Lege: Moredehi Etai Bogen Skrevet

Tar seg god tid til å høre på hvordan jeg har det. Ønsker å finne gode løsninger. En helt fantastisk lege!

Vennlig og imøtekommende

Lege: Moredehi Etai Bogen Skrevet

Tar seg god tid og er god til å lytte. Søker å finne gode løsninger. Er flink til å henvise videre til spesialister når det er nødvendig.