Kanebogen legesenter

Nesseveien 2B 9411 Harstad

Siste vurderinger av behandlere ved Kanebogen legesenter

Bra dame

Lege: Anita Hilde Jakobsen Skrevet

Folk er jo forskjellig og kjemien passer ikke alltid mellom alle mennesker. Ikke rart at vurderinger blir forskjellige. Denne dama har fulgt meg i 10 år nå og har vert en klok dame og dyktig faglig. Men, det er alt for lang ventetid for å komme inn. Det er et minus. Bortsett fra det er det en kjempedame, også staben for øvrig.

Har du brukket noe = ok

Lege: Knut Harry Weisser Lind Skrevet

Tidligere fastlege, byttet fordi jeg ikke var spesielt fornøyd.
Var skikkelig " kjørt" og syntes ikke jeg fikk hjelp da jeg omsider våget meg til å søke dette

Helt OK

Lege: Knut Harry Weisser Lind Skrevet

Han virker helt OK. Er erfaren og inngir tillit. Er "to the point" og etterrettelig. Spørsmål om tid etc, kan jo også være et problem på systemnivå som den enkelte lege ikke alltid har kontroll og styring med.

En helt ok lege

Lege: Anita Hilde Jakobsen Skrevet

Har hatt denne fastlegen så lenge jeg kan huske og er ikke fornøyd. Føler ikke at jeg blir tatt på alvor og problemene blir ikke fulgt opp. Dessuten er det ALLTID 1-2 mnd ventetid. Er jeg skikkelig syk vil jeg dø før jeg kommer inn..

Tillitsfull

Lege: Anita Hilde Jakobsen Skrevet

Tar pasientene på¨alvor i alle situasjoner

Hun er meget nøye på å følge opp symtoner og funn som hun ikke selv kan gi svar på.
Forståelig språkbruk. Tar seg tid til å høre på pasientens forklaring. Tillitsvekkende
Behagelig opptreden.