Østmarka legekontor AS

Haakon Tveters vei 88 0686 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Østmarka legekontor AS

Beste legen noensinne

Lege: Sigbjørn Møystad Fønnebø Skrevet

Hei! Sigbjørn er den beste legen jeg har hatt noensinne. Han lytter og er meget dyktig til å gi riktig behandling. Meget god på å stille riktige diagnoser. Her er du trygg og ivaretatt!

Folkelighet krysset med kunnskap

Lege: Sigbjørn Møystad Fønnebø Skrevet

Jeg har hatt Sigbjørn som fastlege i flere år. Han er ein framifrå lege. Han har vært flink til å følge meg opp med mine ulike helseproblemer. Og er han usikker på noe og blir «bekymret», henviser han meg straks videre – glimrende! Han handler raskt i alle sammenhenger. I blant glimter han også til med et lurt smil og blikk – ikke minst når han oppdager at han har overgått seg selv i bruk av fremmedord og faguttrykk. Vel, dette bli kanskje litt for mye ros og reklame, men han får tåle det – fordi han fortjener det.

Kunnskapsrik og trygg

Lege: Sigbjørn Møystad Fønnebø Skrevet

Dette må være en av de gode legene der ute! Sigbjørn tar seg god tid, er sjeldent forsinket og går «all in» i problemet du har. Han virker veldig kunnskapsrik og forklarer godt slik at man forstår! Samtidig så er han veldig varm som person og intressert i deg som pasient og lytter godt i hva du har å si.

Beste fastlegen jeg har hatt

Lege: Øystein Seth Fiskå Skrevet

Jeg synes Fiskå er et godt eksempel på hvorfor fastlegeordningen er viktig å bevare. Jeg håper jeg kan fortsette å ha han som fastlege i mange år fremover. Han er faglig dyktig, grundig, lyttende og empatisk.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Sigbjørn Møystad Fønnebø Skrevet

Meget god lege tar seg tid, han gjør alt for å vinne tillit din og du går alltid derfra med ett smil. Er du lei deg så sitter han og lytter deg og gir deg gode råd. Jeg er meget fornøyd med Sigbjørn han svarer meg på e konsultasjon når som helst om det er julaften eller søndags kveld. Han er med i min ansvars gruppe å støtter meg 100%. Jeg anbefaler han som fastlege på det sterkeste