Østmarka legekontor AS

Haakon Tveters vei 88 0686 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Østmarka legekontor AS

Tillitsvekkende

Lege: Sigbjørn Møystad Fønnebø Skrevet

Jeg har vært hos denne legen noen ganger etter at han startet på Haugerud. Jeg følt jeg fikk god kontakt og ble hørt. Han virket effektiv og kunnskapsrik, gjorde noen undersøkelser, og endret litt på medisiner jeg har brukt i en årrekke, som faktisk viste seg å fungere vesentlig bedre for meg

Fantastisk

Lege: Øystein Seth Fiskå Skrevet

Et sted hvor jeg har hatt fastlege siden jeg var ung. Etter Øystein tok over for Marrable, så kom jeg tilbake etter å ha hatt fastlege et annet sted i 3 år. Øystein er fantastisk flink, imøtekommende og forståelsesfull, og en føler at man er mer en venn som blir tatt vare på enn en hvilken som helst pasient man ønsker å bare bli ferdig med.

En fantasktisk lege

Lege: Sigbjørn Møystad Fønnebø Skrevet

Sigbjørn fortjener all skryt. Han er empatisk, dyktig i faget og følger virkelig opp som alle burde gjøre, men ikke gjør. Vurderer du å bytte fastlege er han et meget, veldig godt valg.

Beste fastlegen jeg har hatt til nå!

Lege: Øystein Seth Fiskå Skrevet

Førsteinntrykket var ikke det beste da han overtok praksisen etter Marrable. Trenger ikke utdype dette da jeg ser han har fått passet sitt påskrevet allerede. Bestemte meg for å gi han en sjanse mens jeg fortsatte å stå på venteliste hos en annen. Vært hos han tre ganger til nå, og jeg har endret totalt oppfatningen jeg hadde etter første time.
Han lytter, spør spørsmål rundt hvordan du selv oppfatter tilstanden og ser seg ikke blind på tall og målinger, kudos! Dette er det ikke mange fastleger som innser, at pasienten er ekspert på egen kropp og ev. kroniske lidelser. Han undersøker fysisk og med tester, sender videre og diskuterer for og imot med meg som pasient samtidig som han tør å skjære igjennom om han er uenig. Beste fastlegen jeg har hatt til nå, men fortsetter å stå på venteliste en stund til for og se at det vedvarer.

Veldig bra lege!

Lege: Øystein Seth Fiskå Skrevet

Har vært hos han flere ganger da han har vikariert for noen andre, og oppfatter han som kunnskapsrik, empatisk, omsorgsfull og profesjonell. Han lytter og ser pasienten og det er veldig viktig! Kan absolutt anbefale han videre.