Vormsund Medisinske Senter Da

Amfi Senter 4. etg 2160 Vormsund

Siste vurderinger av behandlere ved Vormsund Medisinske Senter Da

Føles ut som du plager livet av han

Lege: Hmayun Zafar Skrevet

Virkelig et sted man ikke føler seg hjemme. Ikke hører han på deg som pasient, men han er i tillegg ekstremt forsinket. Aldri følt meg så utilpass hos en lege noen gang.

Fantastisk fastlege!

Lege: Hmayun Zafar Skrevet

Hmayun er en dyktig fastlege som hører på deg og ønsker ditt beste. Samtidig praktiserer han høy faglig kunnskap som gir god og trygg ramme for at din helse blir tatt på alvor. Jeg reiser hele veien fra Oslo for å komme hit og setter stor pris på Hmayun. Super snill og hyggelig familiefar som ønsker det beste for sine pasienter. Anbefaler han på det sterkeste!

Beste lege og person

Lege: Hmayun Zafar Skrevet

DR. Hmayun er den beste fastlegen jeg har hatt! Han er kunnskapsrik, handlekraftig, rett på sak og får ting utredet raskt. Han er sympatisk og alltid hyggelig.
Denne legen kvalifiserer til beste karakter både faglig og personlig.

Trygg og lett tilgjengelig

Lege: Hmayun Zafar Skrevet

Jeg er super fornøyd med den nye fast legen min. Forstår problemen og skriver på resept det du trenger av medisin og de hjelper. Så glad for at jeg har byttet legen min , vil anbefale på den sterkeste å ha Hmayun Zafar som fast legen din.

Veldig dyktig lege!

Lege: Hmayun Zafar Skrevet

Har anbefalt Dr. Hmayun Zafar til både familie, venner og bekjente. Det er ikke ubehagelig å gå til han. I tillegg til å være en dyktig lege, er han veldig god på pasientkontakt, kunnskap rik og hyggelig. Han er veldig flink på kommunikasjon, og man føler seg trygg som pasient. Får alltid hjelp det mann søker for :)