Bøleråsen legesenter

Bregnefaret 1A 1405 Langhus

Siste vurderinger av behandlere ved Bøleråsen legesenter

Veldig fornøyd!

Lege: Ted Johannes Korvann Skrevet

Kjempe flott lege. Praktiserer godt i faget sitt. Og ser medmennesket der det er. Tar seg tid og lytter. Henviser til spesialister hvis nødvendig for vidre utredning etc. Veldig fornøyd!

Tar deg på alvor

Lege: Ted Johannes Korvann Skrevet

Opplever Ted Korvann som meget imøtekommende, lydhør for pasientens forklaringer og tar seg god tid til å forklare på en skikkelig og forståelig måte. Er ikke redd for å henvise degsom pasient videre til spesialister - det er jo en betryggende for oss som pasienter. Ser ikke på det som at han mangler kvalifikasjoner, snarere tvert imot - han tar deg som pasient på alvor. En ung og tillitsvekkende lege som jeg og min famile har gleden av å ha som fastlege.

En veldig god lege!

Lege: Anne-Grethe Hafsrød Roos Skrevet

Anne-Grethe Roos er en av de beste legene jeg har vært hos. Hun er faglig dyktig, oppdatert, flink til å lytte og tar både barn og voksne på alvor. Flink til å henvise videre til spesialister, om det er behov for det.

En tilstedeværende lege.

Lege: Benthe Øseth Skrevet

Jeg ser at hun lytter til meg. Tar meg på alvor. Uansett. Fantastisk!

Kunnskapsrik, tålmodig og vennlig

Lege: Ted Johannes Korvann Skrevet

Min erfaring er at han er kunnskapsrik, tålmodig og vennlig. Han har vært flink til å henvise videre. Av og til kan det være vanskelig å få formidlet alt på en kort legetime - men slik har det også vært med andre leger.