Bøleråsen legesenter

Bregnefaret 1A 1405 Langhus

Siste vurderinger av behandlere ved Bøleråsen legesenter

flink og grundig

Lege: Benthe Øseth Skrevet

Ikke min fastlege, men har vert hos henne en 3-4 ganger i løpet av årene da min vanlige fastlege ikke var tilgjengelig.

Kort ventetid på time og kort tid på venterommet. Var grundig og forsiktig i sine undersøkelser. Lyttet og så meg som pasient. Kom med gode råd og veiledning. Tillitvekkende. Sendte til videre undersøkelser med en gang det var behov for det.
Blodprøver og GYN ble gjort på legekontoret.

Hyggelige damer på sentralbordet.

Lite flink lege

Lege: Ted Johannes Korvann Skrevet

Har byttet bort fra Korvann for en tid tilbake. Min erfaring med ris og ros.

Ros:
Legen er flink og tålmodig med små og store barn. Er flink med enkle diagnoser en rask kan løse med piller, dråper eller salver. Blodprøver og GYN blir utført på legestasjonen. En får time raskt, men må være tålmodig på venterommet. 1/2- 1 1/2 t venting var vanlig. Når en først kommer inn får en god tid.

Ris:
Lite pc kunnskaper, mye av legetimen går med til pc. Overfladisk, feiltolker, lytter lite og setter seg svært lite inn i pasientens reelle behov. Lite kunnskap eller behjelpelig ved langvarige sterke smerter, sammensatte og/eller kroniske plager og/eller skader. "Vent å se an" altfor lenge. Svært vanskelig, nærmest umulig å bli sendt videre til mr, ct, røntgen og spesialist ved nødvendig behov. Ikke åpen for privat eller alternativ behandling (kiropraktor, akupunktur ol). Lite flink til å samarbeide med NAV og arbeid ved langvarig sykdom/ skade.

Legen er ennå ung og har potensiale til å gjøre noe med "risen" om han ønsker ;-)

Ønsker også å nevne at sentralbord damene var svært hyggelige og hjelpsomme. Kunne ta litt tid før en får svar på tlf, men time ordnes raskt, småting ordnes raskt og viktige beskjeder til lege ble gitt videre.

En god lege slik jeg ser det.

Lege: Ted Johannes Korvann Skrevet

Har bare gode erfaringer med med Korvann.Kan ikke vurdere hans kompetanse på alle områder, men han er flink til å henvise til spesialister når det er behov for det.
Tar seg "fri" fra PCèn og har tid til å lytte, noe jeg setter stor pris på. Kan antagelig takke han for at jeg ble "overtalt" til å søke hjertespesialist, noe som resulterte i en utblokking av blodårer på Feiringklinikken.

Observant og personlig

Lege: Anne-Grethe Hafsrød Roos Skrevet

Veldig flink til å lytte. Kommer med klare meninger, men er alikevel alltid interessert i å diskuterte en sak. Husker deg og historikken fra gang til gang og oppleves som interessert i hvordan du har det og hva som har skjedd siden sist.

Jeg har hatt kroniske plager i mange tiår og dr Roos er en av de aller beste allmen-legene jeg har møtt. Vil reise langt for å beholde henne om hun skulle flytte praksisen.

Generelt sett er Bøleråsen Legesenter bra. Lett å komme igjennom på tlf, god service!

Anbefales - beste legen

Lege: Benthe Øseth Skrevet

Jeg opplever Benthe som en dyktig og tillitsvekkende lege. Hun lytter og bryr seg. Jeg opplever at hun tar meg på alvor og forsøker å finne en løsning til mitt beste. Om hun noen gang flytter - så kommer jeg etter.
Kjempefornøyd - Dette er uten tvil den aller beste legen jeg har hatt.

Det er enkelt å bestille time, og time får man raskt. Har aldri opplevd å måtte vente mer enn få dager på time. Ellers er Benthe punktlig -sjelden forsinkelse til timen.

Jeg må også legge til at damene i luken også er hyggelige og imøtekommende. Det er også i høyeste grad viktig for meg. Det er virkelig ikke alle legekontor hvor damene i luken er trivelige