Logo for Nittedal Tannlegesenter

Nittedal Tannlegesenter

Logo for Nittedal Tannlegesenter

Om klinikken

Ditt smil - vår glede

Vi har tannlege og tannlegevakt for både barn og voksne. Vår klinikk ligger sentralt, midt i Nittedal sentrum. Hos oss kan du få time på dagen. Vi har åpent alle dager, inklusive helger, kvelder, netter og ferier. Gratis parkering rett utenfor klinikken.

Vi tilbyr de aller fleste behandlinger innen oral helse. Vårt mål er å tilby alle pasienter god tannhelse og en tannlegeopplevelse slik at du går ut fra klinikken med et smil.

Alle våre behandlere er medlem av Den norske tannlegeforening (MNTF). Dette innebærer at du som pasient har en ekstra grunn til å velge en tannlege som er MNTF, siden alle medlemmer er pålagt å følge ekstra lover og regler.

Vi tilbyr bred kompetanse gjennom erfarne tannpleier, allmenntannleger og spesialister.

Vi ønsker nye og eksisterende pasienter velommen.

Nittedal Tannlegesenter holder til i Nittedal

Siste vurderinger av Nittedal Tannlegesenter

Første besøk, men ikke siste!

Tannlege: Vaida Urbutiene Skrevet

Har mild til moderat tannlegeskrekk. Første gang hos Vaida Urbutiene, grunnet tannverk. Utrolig hyggelig og beroligende tannlege, og ikke minst utrolig dyktig. Måtte trekke visdomstann, og var veldig engstelig. Tannlegen tok seg god tid til å forklare, imøtekomme mine behov, og trakk tannen helt uten smerter. Anbefaler henne på det sterkeste, og jeg kommer til å bytte tannlege så jeg kan gå til Vaida heretter.

Behagelig og profesjonell tannlege

Tannlege: Vaida Urbutiene Skrevet

Hadde tannlegetime i dag - og makan for en bra opplevelse. Hun var hele tiden flink å flink å forklare og hadde meg i fokus. Anbefaler henne og klinikken videre!

Beste tannlegen jeg har hatt!

Tannlege: Kurda Mirza Skrevet

Kurda er 100% der for pasienten og bruker tiden godt. Hun er tilstede, dyktig, informere deg om skader, hva hun skal gjøre og veien videre.

Jeg har aldri vært glad i tannlegebesøk og det er heller ikke min favoritt den dag idag, men Dr.Kurda gjør det langt enklere for de med tannlegeskrekk.

Anbefaler henne gang på gang til alle jeg kjenner.

Hilsen Fotografen

Akutt behandling

Tannlege: Vaida Urbutiene Skrevet

Dyktig og behagelig person å komme til. Anbefaler Vaida på det sterkeste.
Ønsker å komme til henne neste gang.

Super hyggelig tannlege. Anbefales

Tannlege: Vaida Urbutiene Skrevet

Var innom Nittedal tannlegesenter , og fikk Vaida som tannlege. Veldig dyktig, hjelpsom Og brukte tid på og forklare.