Liv og Lykke Legesenter AS

Rådmann Siras vei 1 1712 Grålum

Siste vurderinger av behandlere ved Liv og Lykke Legesenter AS

Fantastisk som lege og person

Lege: Elin Ileby Nakstad Skrevet

Føler meg heldig som har Elin som fastlege. Hun er kunnskaprik og forbredet til en hver time. Hun sitter aldri vendt mot skjermen når vi snakker. Hun ser pasientene sine. Hun er en lege man føler seg trygg hos. Hun er utrolig fin å prate med,hun henviser og hun følger opp . Hos henne bilr man kjent ikke glemt. En person som alltid stiller opp og er der for meg. Hun setter seg inn i situasjonen du er ,veldig hjelpsom. Kan anbefales på det varmeste. De er uten tvil beste legen i Sarpsborg. Jeg er veldig takknemlig for at Elin er legen min. Håper skal være fastlege i mange år til

Beste legen i Sarpsborg

Lege: Elin Ileby Nakstad Skrevet

Jeg er heldig med henne som fast lege, hun har reddet livet mitt Jeg blir sett, jeg blir hørt og hun tar meg på alvor. Elin er beste legen

Beste legen!

Lege: Elin Ileby Nakstad Skrevet

En lege som lytter og ser deg, veldig dyktig, effektiv og får ting gjort.
Henviser deg videre med en gang om det er mistanke om noe. Et legesenter som er hyggelig å komme til. Anbefales absolutt!

Trygg, empatisk, kunnskapsrik

Lege: Elin Ileby Nakstad Skrevet

Elin er en fantastisk lege! Jeg og barna har hatt henne som fastlege i 3 år og er kjempefornøyde. Vi kan ta opp alle problemstillinger og får alltid hjelp, hun er sjelden forsinket og følger opp prøvesvar og epikriser når det er behov. Jeg anbefaler virkelig Elin som fastlege og sekretærene er alltid hyggelige og hjelpsomme og føler meg trygg ved Liv og lykke legesenter :-)

Arrogant

Lege: Elin Ileby Nakstad Skrevet

Elin som fastlege gir ikke følelsen av å kunne stole på henne med å fortelle hvordan man virkelig har det da det føles ut som om hun dømmer deg. Hun har en tendens å prate ovenfra og ned og det føles ikke ut som om hun har et genuint interesse for deg som pasient. Barnet mitt nekter å gå til henne fordi hun oppleves som arrogant og uinteressert. Her blir det til å bytte fastlege.