Skatval Legekontor

Skatvalsvegen 126 7510 Skatval

Siste vurderinger av behandlere ved Skatval Legekontor

Profesjonell og trygghetsskapende

Lege: Ines Ramirez Alvarez Skrevet

Ines har god kunnskap men lar ikke det komme i veien for hva pasienten selv tenker og føler om ting.

Hun er flink til å lytte, og i motsetning til andre leger jeg har hatt så sitter hun ikke og stirrer på PC-skjermen. Man føler seg sett hos henne. Hun har både godt humør og god humor. Ines henviser deg gjerne videre til spesialist og sykehus, og man blir som pasient tatt på alvor.

Selv om jeg bor på Stjørdal så drar jeg gjerne noen kilometer til Skatval legekontor for å ha henne som fastlege. Det er vanskelig å finne noe å sette fingeren på som negativt, men det må være det at man kan bli sittende lenge å vente på timen sin, men når man først kommer inn så merker man at det er fordi hun tar seg god tid på hver pasient, og derfor synes jeg det er verdt det å vente litt ekstra på venterommet. Ellers har legekontoret ofte lang telefonkø men det er enklest å løse ting på nett.

Veldig god fastlege

Lege: Nils Ivar Løvendahl Leraand Skrevet

Nils Ivar Leraand er en fastlege som man kan glede seg til å besøke. Han er trygg og lyttende, samtidig som har har mye kunnskap, tar seg av deg og tar problemene dine alltid på alvor.

Jeg har gått til han for et stort spekter av problemer (sykdom, skader, prevansjon, etc.). Jeg opplever at han alltid hører på hva problemet er først, deretter gjennomfører en undersøker og henviser videre ved behov.

Jeg anbefaler han på det sterkeste!

Profesjonell og tilstedeværende

Lege: Ines Ramirez Alvarez Skrevet

Opplever at Ines tar mine symptomer og plager seriøst, hun ser mine helhetlige behov og gjør det hun kan for å diagnostisere/finne årsak. Hun er tilgjengelig, svarer raskt og er åpen, samtidig svært profesjonell. Har hatt flere kroniske plager som Ines har hjulpet meg å håndtere. Hun sørger for at hele mennesket er utredet og behandlet. Opplever omsorg, samt at hun ser meg hver gang jeg har vært hos henne

Den beste legen jeg har hatt

Lege: Nils Ivar Løvendahl Leraand Skrevet

Leraand er en veldig god fastlege. Han er lydhør og tar deg seriøst, samtidig som han er ærlig på hva han tenker og mener. Jeg opplever han som svært kunnskapsrik. Han måtte ikke søke opp hver eneste ting vi snakket om (noe som var tilfellet hos min forrige lege).

Han er fanastisk flink med barna - skaper en trygg atmosfære, og har noen triks i ermet for at barna ikke skulle være skeptiske. Barna hadde ingen problem med å bli undersøkt av Leraand. Jeg som forelder kunne tydelig se at Leraand hadde glede av å få barn på besøk i legekontoret - han er virkelig glad i barn.

Hadde jeg ikke flyttet fra Trondheim så hadde jeg fortsatt brukt Leraand - uten tvil.

Fraværende

Lege: Ines Ramirez Alvarez Skrevet

Kom til fastlegen etter sykehusinnleggelse. Var lagt inn for sepsis og lungebetennelse. Hun mente at dette ikke var tilfellet og skjønte ikke hvor jeg var der tross for at jeg hadde med meg epikrise fra sykehuset. Hun hørte ikke på meg og behandlet meg som om jeg var dum.