Skatval Legekontor

Skatvalsvegen 126 7510 Skatval

Siste vurderinger av behandlere ved Skatval Legekontor

Trygg, forståelsesfull og MEGET behagelig

Lege: Ivar Morten Jørum Skrevet

Dr.Jørum er et fantastisk menneske helt enkelt.
Jeg bodde på Heimdal og har hatt ham som fast lege siden 1998. For 2,5 år siden flyttet jeg 11 mil unna, men kan ikke enke meg og bytte til en annen lege. Jeg kjører gledelig de 11 milene for og komme meg til ham
Lyttende, forståelsesfull og meget behagelig. Aldri flaut ukomfortabelt eller kleint uansett tema, og blir alltid tatt på alvor.
Kan være noe ventetid på venterommet, men verd og vente på !!
Best doc ever helt enkelt

Legesekretærene kunne vært bedre. Flere der er både sur og til tider ufin/frekk spesielt på telefon.

Bæste legen

Lege: Ivar Morten Jørum Skrevet

Tar meg alltid på alvor uansett store eller små bekymringer. Lytter og kommer med forskjellige løsninger og lar avgjørelsen være opp til meg.

Blid, men stresset

Lege: Ivar Morten Jørum Skrevet

Alltid blid og jovial. Får likevel følelsen av at han skynder seg, og at det ofte ikke er så mye å gjøre med mine fysiske plager. I tillegg har han ledd på en nedlatende måte de gangene jeg foreslår løsninger eller forteller om ting som bekymrer meg ved min kropp. Fikk stygt arr etter føflekkfjerning.

Fantastisk fastlege

Lege: Nils Ivar Løvendahl Leraand Skrevet

Byttet til Nils den gang jeg var ny i byen, og ble tatt på alvor med en gang jeg gikk inn døren. Han tar seg tid til å høre på deg, behandler deg med respekt, kjører nødvendige tester før han stiller diagnoser, og følger opp i etterkant. Nils er svært ettertraktet, og har du noen gang mulighet til å få han som fastlege så anbefales det på det sterkeste! De ansatte på Munkholmen Legesenter er også svært hyggelig og serviceinnstilte.

En gjennomført god lege

Lege: Nils Ivar Løvendahl Leraand Skrevet

Jeg har hatt Leraand som fastlege gjennom mange år og har til tider vært innom ganske jevnlig. Vi har alltid funnet ut av ting i fellesskap, gjennom prøving og feiling og gjennom henvisning til div. spesialister. Selvsagt har også han dårlige eller i overkant hektiske dager, men jevnt over opplever jeg at han er god på å kommunisere - også om vanskelige tema. I tillegg har han noe utrolig viktig: humor.