Andøya Legesenter

Skonnertveien 12 4624 Kristiansand S

Siste vurderinger av behandlere ved Andøya Legesenter

Veldig hyggelig og kunnskapsfull

Lege: Bente Skadal Skrevet

bente er veldig hyggelig og prøver alltid og hjelpe og hun er veldig forståelsesfull og lytter til det du sier

Lite samarbeidsvillig. Kan best og vet best alltid.

Lege: Harald Hovde-Drangsholt Skrevet

Arrogant og klart forskjellsbehandlende lege.
Man har her med å gjøre med en person,som uten selvinnsikt bygger sine vurderinger på et forutinntatt belegg.
Kjip fyr jeg ville holdt meg langt unna.
Og ja jeg står på venteliste på et annet legesenter!

Tar meg ikke seriøst

Lege: Harald Hovde-Drangsholt Skrevet

Ikke ta meg feil men han er en hygglig lege, men når jeg kommer med beskymringer så føler jeg meg ikke tatt seriøst. Føler alt er bare normalt for han selvom jeg selv vet det jeg opplever ikke er normalt. Føler det jeg føler blir nedtrykket på et vis. Etter hver legetime føler jeg meg dum som i det hele tatt dro til legen siden han bare ikke tar det jeg sier seriøst. Føler han nekter å gi konkrete svar på ting eller diagnosere. Som for eksempel jeg tok en test og den kom tilbake veldig dårlig. Fik ingen svar på hvorfer den var dårlig og hva det ville si for meg.

Han er en hygglig fyr. Har ingenting vondt å si om han som mennske veldig snill, holder øyekontakt og en rolig mann.

Faglig oppdatert, men savner samarbeid og smidighet.

Lege: Christine Hovde-Drangsholt Skrevet

Har hatt fastlegen i et halvt år. Kronisk syk og behov for tett oppfølging månedlig.

Forrige fastlege var smidig med tanke på henvisninger, og spørre andre til råds når hun ikke var sikker selv.

Her blir jeg møtt med et strengt regime. Lite smidig og ekstremt opptatt av å følge "regler" både ifht medisiner og henvisninger videre. Det betyr ekstra runder med utprøvinger og tester som jeg allerede har gjort.

Hun kontrollsjekker alt jeg sier jeg har vært igjennom, jeg føler ikke at hun tror på meg og at hun stiller spørsmål til mine opplevelser. Det har ført til at jeg kvier meg for å gå til legen, føler meg ikke forstått eller respektert.

Jeg tror jeg har vært for godt vant til min tidligere fastlege som var min beste medspiller i tunge perioder.

Når det er sagt, hun er hyggelig og fin å prate med. God med barn. Virker faglig sterk og kunnskapsrik. Oppdatert på ny forskning og medisiner.

Legesekretærene på kontoret er veldig hyggelige, behjelpelige og forståelsesfulle.

Trygg, imøtekommende og kunnskapsrik

Lege: Merethe Homme Skrevet

føler meg alltid sett hos Merethe Homme. Hun er en utrolig varm, dyktig og kunnskapsrik lege som lytter til pasientene og er flink til å få en til å føle seg trygg. kan absolutt anbefale henne.