Andøya Legesenter

Skonnertveien 12 4624 Kristiansand S

Siste vurderinger av behandlere ved Andøya Legesenter

Fantastisk lege

Lege: Asbjørn Hovda Skrevet

Veldig fornøyd med denne legen.
Oppfatter ham som åpen, klok og nytenkende. Han lytter, og er ikke redd for å henvise videre når han er usikker.

Fra trygt til kaotisk legesenter

Lege: Harald Hovde-Drangsholt Skrevet

Harald Hovde Drangsholdt er en lege jeg har fått tillit til, selv om han er ung og uerfaren med psykiske plager. Så kommer Vikar, og Vikar for vikar, er nedlatende, og "allvitende" i egne øyne. Lytter ikke, er uinteressert, spør ikke om hvordan det går med hverken det ene eller det andre, og følger ikke opp med blodprøver mm mm.
De seponerer (="tar den vekk") medisinen du har brukt i årevis og fungert litt bedre på.
De gir deg 25% av en annen.
De spør ikke om noe. Er så nedlatende at om du har PTSD type C, så trigger de emosjonelle flashbacks.
Jeg advarer!
Ta på skjold og hjelm, og glem selvrespekt og den lille tro du hadde pålegestanden! Da overlever du psykisk, hvis du har resilens.
Lykke til, det trenger du.

Dyktig og tillitsvekkende.

Lege: Merethe Homme Skrevet

Føler meg sett og hørt. Opplever at legen har meget god innsikt og kunnskap i hva som skal til for å bli frisk. Nøler ikke med å sende videre til spesialist om hun er i tvil.

Trygg og tillitsfull.

Lege: Harald Hovde-Drangsholt Skrevet

I forkant og etterkant av ett besøk hos min fastlege ,Harald Hovde Drangsholt, føler jeg meg rolig og trygg.
Han er lyttende, og interessert om min tilstand.
Veldig hyggelig mann, som jeg har tillit til.
Kan anbefales.

God opplevelse

Lege: Merethe Homme Skrevet

Har bare vært til en legetime foreløpig og sitter igjen med følelsen av å bli sett og hørt. Ønsket meg velkommen igjen.