Andøya Legesenter

Skonnertveien 12 4624 Kristiansand S

Siste vurderinger av behandlere ved Andøya Legesenter

En varm lege

Lege: Harald Hovde-Drangsholt Skrevet

Harald tok godt hånd om meg i løpet av tiden min i Kristiansand. Enten det var psoriasis, søvnvansker, mental helse eller anfall som følge av tvilsomt kosthold, så ga han den hjelpen som trengtes, og henviste meg når nødvendig. Jeg ble tatt på alvor når det kom til stykket, fikk den hjelpen jeg trengte, men ble også betrygget når jeg selv overvurderte hvor farlig plagene mine var. I dette var han alltid høflig og respektfull, og ga alltid en følelse av at man kunne stole på ham. Anbefales!
Det kunne kreve litt tålmodighet å få time, men når jeg først var der var han raus med sin tid og tilstedeværelse.

Omsorgsful

Lege: Asbjørn Hovda Skrevet

Lyttende, genuint opptatt av å finne en løsning på mine plager. Bruker dem tiden som er nødvendig. Gir meg følelsen av å være godt ivaretatt.

Veldig fornøyd

Lege: Harald Hovde-Drangsholt Skrevet

Får alltid god hjelp! Han hører på det jeg har å si og prøver å hjelpe så godt som mulig. Veldig behagelig person som jeg føler meg komfortabel med.

Varmhjertet

Lege: Bente Skadal Skrevet

Bente er en nøye dyktig lege.hun er rask til å hjelpe ,og tar en pasient alvorlig.og presser ikke på ting .men er flinnk til og forklare nøye viktighet osv.håper jeg kan vere pasient hos ho resten av mitt behov.

Fantastisk flink.

Lege: Asbjørn Hovda Skrevet

Han er familiens fastlege, og tok over etter legen jeg hadde brukt i 32 år. Jeg er positivt overrasket! Han følger fantastisk opp, han ringer tilbake og purrer på i systemet. Han er fantastisk med min tenåringssønn og stiller på kort varsel. Absolutt å anbefale. Koselige og kunnskapsrike folk i resepsjonen også.