Legene Brekke og Larsen DA

Ringsveien 3 1368 Stabekk

Siste vurderinger av behandlere ved Legene Brekke og Larsen DA

Dyktig og Behagelig

Lege: Jane Kjersti Larsen Skrevet

Føler meg alltid vel ivaretatt, stoler på hennes avgjørelser.

Veldig hyggelig og flink

Lege: Cecilie Brekke Skrevet

Cecilie Brekke har vært hele familiens lege i mange år. Hun virker oppriktig interessert i deg som person og din situasjon. Videre virker hun veldig faglig flink, noe som er viktig for vår familie hvor tre er kronisk syke, men meget godt fungerende bl.a. pga dr. Brekke. Hun henviser raskt videre ved behov, og er tydelig på hva vi kan forvente av ventetider hos spesialister og hvordan vi skal agere i tilfelle vi ikke hører noe. Cecilie er lett å prate med. Hun er den beste legen både min kone og jeg har hatt, og den eneste fastlegen våre barn noen gang har hatt. Forhåpentligvis forblir det slik lenge.

Veldig fornøyd

Lege: Cecilie Brekke Skrevet

Flink til å analyserer, stille spørsmål og følge opp.
Har også tillit til hennes vurderinger

Fantastisk dyktig lege!

Lege: Cecilie Brekke Skrevet

Cecilie Brekke er utrolig flink og hyggelig! God til å lytte og virker oppriktig interessert i pasientene sine. Hun tar deg på alvor og ingen spørsmål er dumme!
Lett å få tillit til henne!
Jobber ikke hver dag, men hvis det haster får man gjerne time hos kollegaen (som også er veldig flink og hyggelig)
Sekretærene er også hyggelige og hjelpsomme, det er i det hele tatt en veldig god atmosfære der.
Dessuten er brekke nesten alltid i rute og opplever sjelden ventetid. Beste legen jeg noen gang har hatt!

Beste lege en familie kan ha!!

Lege: Jane Kjersti Larsen Skrevet

Har flyttet et stykke unna men fortsetter å gå til min kjære fastlege fordi - hun har tålmodig fulgt meg og mine i tykt og tynt :-) Hun er oppriktig interessert i hvordan du har det, og leser deg om du ikke har det bra. God kontakt og oppfølging over mange år - lenge før fastlege ordningen kom.
Terningkast 6-
(minuset er på tilgjengelighet - de er veldig bizzi på Nedre Stabekk legesenter)
Lang ventetid på time - men god akutthjelp ved behov!