Legene Brekke og Larsen DA

Ringsveien 3 1368 Stabekk

Siste vurderinger av behandlere ved Legene Brekke og Larsen DA

Flink og omsorgsfull men dessverre alltid fullbooket

Lege: Jane Kjersti Larsen Skrevet

Jane er en veldig flink lege, som er god med mennesker, viser empati og er grundig.
Det eneste som er negativt er at hun aldri har noe ledig tid og kanskje er litt sjelden på kontoret. En av resepsjonistene er også ganske så nebbete og nedsettende noe som er dumt da vi faktisk er kunder.

En bra fastlege

Lege: Cecilie Brekke Skrevet

Dr Brekke er en lyttende og flink lege. Hun hører på hva man sier og henviser videre hvis nødvendig. Jeg savner at hun følger opp, og hører om hvordan tidligere " saker " har utviklet seg. Hun konsentrerer seg om i dag, og kun det. Hun hadde virket mer interessert i deg som pasient hvis hun hadde gjort dette.

Dyktig!

Lege: Jane Kjersti Larsen Skrevet

Omsorgsfull og dyktig! Legekontoret ligger på Stabekktogstasjon. Apotek rett ved. Jane er veldig dyktig ikke minst omsorgsfull.

Absolutt den beste legen jeg har hatt!

Lege: Jane Kjersti Larsen Skrevet

Jane er en fantastisk, forståelsefull og grundig lege som bry seg. Hun er alltid blid, hun lytter, og viser empati. Jeg kjører gjerne de 20 kilometer til hennes kontor fremfor å skaffe ny lege i nærheten. Hun er definitivt et nydelig menneske som jeg setter veldig pris på.
Hun er en meget god lege.

Fantastisk lege

Lege: Cecilie Brekke Skrevet

Pålitlig, omsorgsfull, klar, tydelig, lite snikk snakk, husker tidligere problemstillinger, føler meg likeverdig. Tar meg og mine på alvor.
Aldri hatt bedre lege.