Vågsfjord Legesenter

Tordenskjolds gate 8 9404 Harstad

Siste vurderinger av behandlere ved Vågsfjord Legesenter

Veldig flink fastlege

Lege: Marianne Valhovd Skrevet

Nesten sånn at man gleder seg til å dra til legen når hun er så flink. Hun er en kjempeflink fastlege som virkelig ser pasienten. Er alltid presis, smilende og blid.

Trygt

Lege: Sindre Andreas Heide Skrevet

Meget positivt inntrykk av mitt første møte med fastlegen min etter legebesøk idag
Hyggelig
Lyttende
Forståelsesfull.

Underdriver symptomer og egen sykdomsfølelse

Lege: Morten Svinvik Skrevet

Opplever at han låser seg til en diagnose og skylder alle andre plager på denne, når det ikke er tilfelle. Opplever ikke å bli tatt på alvor og føler ikke jeg blir hørt. Føler aldri at jeg er «syk nok» til å være der. Har gått fra timer mer opprørt enn det jeg var da jeg kom. Utrolig lang ventetid, som fører til at han har det travelt når det endelig er min tur. Sist gang hadde han ikke «tid» til å måle blodtrykket mitt. Blir usikker og nervøs inne hos han.

Fantastisk flink lege

Lege: Ann-Kristin Engstad Skrevet

Hun er imøtekommende, og behandler folk med respekt,uansett hvor "teit"situasjonen måtte være! Harstads beste lege...

Empatisk,grundig,en god lytter,godt humør,kunnskapsrik,inngir trygghet

Lege: Ann-Kristin Engstad Skrevet

Jeg er så takknemlig fordi jeg har akkurat henne som min fastlege.Hun ser meg og er lyttende og jeg går alltid derfra mer trygg og med en følelse av å blitt ivaretatt. Hun forstår og er direkte i sin kommunikasjon. En god støtte gjennom kriser og hun ser muligheter både ift psykiske og fysiske problem. En meget dyktig lege!Håper jeg kan beholde henne som min fastlege gjennom mange år.