Vågsfjord Legesenter

Tordenskjolds gate 8 9404 Harstad

Siste vurderinger av behandlere ved Vågsfjord Legesenter

Kjempeflink lege

Lege: Marianne Valhovd Skrevet

Uten denne legen ville jeg nok ikke hatt det så bra som jeg har det nå.. Stiller opp for pasientene sine og bryr seg. Bestandig punktilig med avtaler og lover hun noe så gjennomføres det. Veldig glad for å ha henne som lege

Den beste legen jeg har hatt

Lege: Ann-Kristin Engstad Skrevet

Hun er en fantastisk lege, som hører på meg, tar meg på alvor, og henviser videre når det er utenfor hennes fagfelt. Har hatt mange leger da jeg har flyttet mye, samtidig som jeg har vært veldig plaget med helsen, men hun er helt fantastisk.

Den beste legen jeg har hatt

Lege: Marianne Valhovd Skrevet

Marianne Valhovd er den beste legen jeg har hatt. Hun tar seg alltid god tid til meg når jeg er der (til tross for evt forsinkelser). Hun er forståelsesfull, grundig i jobben sin og ikke minst tar meg på alvor. Kan anbefales på det varmeste.

Dårlig lytter

Lege: Brynjulf Dag Johnsen Skrevet

Etter utallige år hos denne legen har jeg kun én gang blitt tatt seriøst i løpet av en konsultasjon. Det skal ikke være nødvendig å ta alle midler i bruk for å få en grundig sjekk. Dårlig til å lytte til pasienten, lite empatisk og etterlater pasienten med en følelse av å ikke bli tatt seriøst.

Veldig bra!

Lege: Ann-Kristin Engstad Skrevet

Forståelsesfull. Seriøs. Tar pasient på alvor. Trygg og sikker.