Lura Legesenter AS

Luramyrveien 19 4313 Sandnes

Siste vurderinger av behandlere ved Lura Legesenter AS

Tja

Lege: Anne Grete Rugland Husebye Skrevet

Dette er min andre fastlege her på dette legekontoret, og jeg kan kjenne at det er en slags "kultur" her, om ikke har jeg bare vært veldig uheldig.

Jeg skal da prøve å være saklig her og kun forholde meg til denne legen med det jeg skriver. Det kan da sies at det der mye forbedringspotensialer her, men når det gjelder omtrent for alt - så er det vanskelig å skrive noe positivt.

Jeg besøker legen sjeldent, så når det først skjer at jeg er der, så er det ikke for å si hei. Jeg føler at det er veldig lite som blir tatt på alvor her, og når jeg først ber om hjelp for noe, så er det som om det er bagateller fordi jeg ikke har en historikk med ukentlig besøk for å klage over problemet.

Jeg kan skjønne at det er mange personer der ute som besøker legen for hver liten ting, men når jeg kommer den ene gangen i året og blir omtrent oversett og ikke tatt på alvor, så kan det likesågodt bare være 0 ganger i året, samme hva det er som er problemet. Når jeg kommer med ting som er helt klart legebesøk-verdige plager, så blir jeg mødt fiendtlig med "Hvorfor kommer du her for det?" Eller "Hva skal jeg med det?"

Når du møtes med slike første setninger, da vet du at det er håpløst. Og jeg møte ikke opp her med forkjølelse, eller vondt i fingeren, heller avslag til operasjoner, behandling, og ting som ganske klart er legebesøk årsaker(som og står i brev at det må tas med fastleger.)

Men det kan jo sies positivt at hun blir veldig blid når du er på vei ut døren ihvertfall, da er plutselig energinivået en hel annen plass. Så klapp for det da!

God og trygg lege

Lege: Anne Grete Rugland Husebye Skrevet

Anne Grethe er en god og trygg lege, hun lytter ordentlig, og er genuint interessert. Selvom hun er forsinket så får hun det aldri til å fremstå slik på timen, bruker alltid god tid og får deg til å oppleves som viktig.

Drømmefastlegen

Lege: Ole Arild Osmundnes Skrevet

Utrolig flink, profesjonell og kunnskapsrik. Hadde Osmundnes som fastlege i mange år, men «mistet» ham da jeg flyttet vekk. Har stått på ventelista i 4 år og håper jeg får ha ham som fastlege igjen før han går av med pensjon.

Omsorgsfull, og kunnskapsrik

Lege: Håkon Torbjørnsen Ågotnes Skrevet

Har benyttet Håkon som fastlege nå noen år, og blir alltid tatt i mot med respekt, og faglig på en svært god måte.
Han er lydhør, og jeg opplever at han alltid tar meg og mine henvendelser på alvor.
Fem stjerner uten tvil:)

Verdens beste lege

Lege: Endre Tjetland Nesse Skrevet

Aldri følt meg i så trygge hender som de gangene jeg har vært inne på legekontoret hans. Han er trygg, virker interessert i det pasienten har å si og hvis han ikke vet svaret så sender han deg videre. Kunne ikke vært mer fornøyd med en slik fastlege, en fastlege som faktisk lytter, tar seg tid til deg og viser at han bryr seg om deg.