Gloppen Kommune Legetenesta

Grandavegen 9 6823 Sandane

Siste vurderinger av behandlere ved Gloppen Kommune Legetenesta

Ubehageleg og lite tillitsvekkande

Lege: Benny Østerbye Hansen Skrevet

Ubehagelig å be legen om hjelp. Konkluderte før undersøking og lite interessert i å lytte. Når eg stilte spørsmål virka han aggressiv.

Behagelig

Lege: Valborg Elisabeth Gimmestad Mardal Skrevet

Ble tatt imot, lyttet til, tatt på alvor. Hun kontaktet Sentralsykehus opptil flere ganger for å rådføre seg ifbm en skade jeg hadde fått. Alvoret av skaden ble ikke tatt på samme alvor hos Sykehuslegen.
Jeg er godt fornøyd med Valborg.

Ubehagelig

Lege: Anita Sørheim Skrevet

Føles desverre obehagelig å ta opp ting som pyskisk helse. Legen er også lege på helsestasjon for barn og unge, der flere med psykiske problem, fikk da høre når eg søkte hjelp at " du ser ikkje sjuk ut". Syns dette er upassande å sei til ei ung jente.

Ekstremt dårlig lege

Lege: Thomas James Lyon Hebard Skrevet

Jeg gikk til Hebard i flere år, men hver gang jeg hadde noe som plaget meg fikk jeg aldri den hjelpen jeg trengte. De vanligste rådene for kroniske sykdommer var å ta en ibux og dra meg på arbeid. Skulle ønske jeg byttet tidligere.

Oppegåande kar

Lege: Bjørn Roth-Andenæs Skrevet

Dyktig lege som først og fremst kan rosast for sin evne til å lytte og til å bry seg. Sjølv om ein veit ein er til lege, kan nokre ting vere vanskeleg å ta opp. Bjørn er venleg innstilt til alt som blir sagt, og ein føler seg behandla på ein respektabel og skikkeleg måte, slik ein håper på å bli behandla i møte med ein lege. Synes dansken hans er litt vanskeleg å forstå av og til.