Vital Legekontor

Grønlandsleiret 31 0190 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Vital Legekontor

Anbefales!

Lege: Alireza Yahyaei Skrevet

Veldig hyggelig lege, flink og dyktig! Prøver virkelig å finne ut hva som er problemet og følger opp pasienten bra. Anbefales!

Ikke imøtekommende. Ville nesten ikke høre på meg, var stresset og var mest opptatt av at han stengte snart.

Lege: Hossein Khorshidi Skrevet

Minste imøtekommende helsepersonell jeg har teuffet på i mitt liv. Man føler seg ikke ivaretatt og hørt av denne legen.

Stod dessverre ikke til forventningene

Lege: Soudeh Mizan Skrevet

Har hatt Dr. Mizan i nærmere et år, og hun har dessverre ikke stått til forventningene mine. Dr. Mizan oppleves som veldig stresset og har opplevd å nesten blitt kastet ut av rommet før jeg rekker å snakke ferdig. Ikke en god tilnærming å bli spurt, "var det noe mer?gjentatte ganger med en smålig irritert tone, når jeg forsøker å forklare problemene mine. Har også hendt at hun ikke ønsket å se på problemet en gang, men bare skriver ut smertestillende på resept. Noen ganger har hun tatt seg mer tid og vært mer omsorgsfull, men det har vært en veldig sjelden gang. Klinikken er for så vidt ellers god. Har begynt å vegre meg å dra til henne etter gjentatte lite hyggelige besøk...

Fantastisk fastlege

Lege: Soudeh Mizan Skrevet

Doktor Mizan er en fantastisk fastlege med kort ventetid. Jeg har aldri følt meg så ivaretatt av en fastlege som av doktor Mizan. Hun er utrolig mild i fremtoningen sin, god til å lytte og stiller de relevante spørsmålene. Jeg har flyttet ut av Oslo sentrum men beholder fortsatt doktor Mizan som min fastlege.

Tar pasienten seriøst

Lege: Soudeh Mizan Skrevet

Lytter og tar pasienten på alvor. Er flink til å sette igang gode behandlingsløp. Hele legekontoret består av hyggelige, dyktige ansatte. Veldig fornøyd med Dr Mizan og Vital Legekontor. Noe venting må påregnes, men det er ikke noe man ikke kan leve med.