Vital Legekontor

Telefonnummer400 04 782400 04 7 ...
Grønlandsleiret 31 0190 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Vital Legekontor

Effektiv og human.

Lege: Hossein Khorshidi Skrevet

Jeg var veldig veldig dårlig helse, både psykisk og fysisk, da jeg begynte hos Hossein. Han har virkelig hjulpet meg ut av gjørmen, men en imponerende effektivitet og profesjonalisme.

Anbefales på det varmeste.

Anbefales

Lege: Hossein Khorshidi Skrevet

Jeg har brukt Dr. Khorshidi det siste halvannet året. Han er en dyktig allmennlege. Profesjonell, effektiv, informativ og nøyaktig.

Vikarlege Sherani, meget dyktig

Lege: Soudeh Mizan Skrevet

Jeg har aldri møtt min fastlege, bare vikaren Farrukh Tasnem Sherani. Men hun er veldig bra, empatisk og dyktig og nøye. Både min datter og jeg er svært fornøyd med Dr Sherani, og håper at hun fortsatt kan være vår fastlege når legen som hun er vikar for kommer tilbake.

Uforberedt og uinteressert

Lege: Alireza Yahyaei Skrevet

Jeg måtte til legekontoret mange flere ganger enn nødvendig for å finne ut av årsaken til symptomer. Han glemte avtaler, sjekket ikke resultatet fra undersøkelsene vi gjorde fra den ene timen til den andre, og virket uinteressert og uforberedt. Den tredje eller fjerde gangen måtte jeg fortsatt forklare han hva som var problemet fra begynnelsen for han ville tydeligvis ikke lese gjennom journalen, selv om han satt og så på pcen konstant. Etterhvert begynte jeg å mistenke hva som var feil selv og oppsøkte spesialist på egenhånd, da han ville kjøre gjennom sin egen liste istedet for å ta innspill fra meg. Problemet er nå løst uten noe hjelp fra han og jeg skal aldri tilbake dit - men har funnet ut av en hel del ting som IKKE er feil med meg da, så det er vel noe.

Arrogant og hører ikke. Styr unna!!

Lege: Hossein Khorshidi Skrevet

Mer arrogant lege skal du lete lenge etter. Han hører ikke etter, detter ut og begynner å famle i evigheter med datamaskinen sin.

Hele oppholdet hos han er at han sitter foran datamaskinen og holder på med sitt.

Han kan ikke regne og driver med meget merkelig reseptskriving.

Man må gjentatte ganger ringe legekontoret for resepter pga av hans feil regning.

Helt krise!!