Rosenhoff Legegruppe AS

Trondheimsveien 184 0570 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Rosenhoff Legegruppe AS

Trygg og god lege

Lege: Mari Kristin Bjørkman Skrevet

Jeg har hatt henne som fastlege i 8 år og vært veldig fornøyd. Jeg må dessverre bytte fastlege nå pga flytting, og det gruer jeg meg til. Man vet hva man har, men ikke hva man får.
Bjørkmann har brukt god tid hver gang. Vist forståelse og tatt meg på alvor. Jeg føler meg respektert som pasient og at ingen spørsmål er dumme.
Hun er grundig og ikke redd for å henvise videre. Jeg opplever henne også som kunnskapsrik og med mye erfaring.
En super lege!

Flott fastlege!

Lege: Kjell Moss Skrevet

Hyggelig, imøtekommende, behagelig, kunnskapsrik og fantastisk humor. Dyktig lege som tar seg tid til å lytte. Har hatt han i nærmere 10 år og er veldig glad for at det finnes leger som han.

Sympatisk

Lege: Mari Kristin Bjørkman Skrevet

Jeg har hatt Bjørkman som fastlege i et par år og er svært fornøyd. Hun er en svært sympatisk person som ser meg og jeg opplever at hun har stor evne til empati.

Det tok imidlertid noe tid å bygge opp dette forholdet, og de første gangene følte jeg også meg litt som "listefyll". Nå husker hun hvem jeg er og jeg tror det er helt avgjørende.

Det er alltid lang tid i telefonkø, lang tid å vente på venterommet og noen av servicepersonalet er ikke alltid like vennlige, men jeg mener Bjørkman er en så god lege at det veier opp.

Lege som tar seg tid

Lege: Mari Kristin Bjørkman Skrevet

Første gang jeg var hos legen på sikkert 10 år. Tok seg virkelig tid til å svare på alle spørsmål, og fikk meg til å slappe av under undersøkelse. Bioingeniøren som tolk blodprøve fikk meg også til å slappe av, merket nesten ikke nåla.

Perfekte fastlege??

Lege: Kjell Moss Skrevet

Har hatt dr. Moss i over 10 år nå. Har en komplisert og sammensatt sykehistorie, men føler jeg blir sett og hørt som MENNESKE i kontakt med ham kontra andre leger. Han tar seg tid, sitter ikke bare med blikket i datamaskinen, men har en utrolig kommunikasjonsevne. Kunne ikke vært ham foruten i min situasjon. Vil og benytte anledningen til å rose "damene" hans på laben, i skranken og på telefon. Håper jeg aldri må bytte fra Moss og Rosenhoff legegruppe!!