Eger Legene AS

Kontakt

Telefonnummer51 54 48 0051 54 48 ...
Lindøyveien 8 4373 Egersund
Vis kart

Tilknyttede personer

Brukernes vurderinger

Om vurderingene
Samlet vurdering
(77)
77 vurderinger
Tilgjengelighet
(60)
60 vurderinger
Tillit og kommunikasjon
(61)
61 vurderinger
Service
(58)
58 vurderinger

Siste vurderinger av behandlere ved Eger Legene AS

Min lege var bra

Lege: Amarbir Singh Bandesha Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

han hadde tid for meg .Det var lett o kommer i kontakt med ham.Vi hadd god kommunikasjon.han var i min alder betyr at vi forstor hverandra .han hadd god alfaling med min sykdom

Den værste legen jeg har hatt!

Lege: Amarbir Singh Bandesha Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Dette er første gang jeg har følt meg værre etter ett legebesøk. Han var utålmodig i de fem minuttene jeg var inne hos han. Fastlegen min var på ferie, så jeg ble hendvendt til denne legen. Jeg tvang han til å høre på meg i to minutter av de fem jeg var inne hos han. Ikke litt interessert i høre på problemet mitt. Fikk ikke engang forklart hvordan eller hvorfor problemet hadde oppstått. Han kunne ikke ta prøver, undersøke meg eller gi råd. I løpet av de fem minuttene ba han meg hendvede meg til sykehuset neste uke for å kunne ta blodprøver. Han spurte meg hvilke prøver jeg ville ta. Trodde ett øyeblikk jeg var med på et lureprogram, der "legen" var en eller annen talkshow-vert som skulle tulle med meg. Dårligste behandlingen jeg noen gang har fått.
Hva som kan bli bedre? Alt.

OK lege

Lege: Amarbir Singh Bandesha Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Legen er grei nok. D er verre med sekretæren han har funnet seg. Uhøflig å lite imøtekommende

Mange gode egenskaper

Lege: Amarbir Singh Bandesha Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Lyttende. Høflig. Kunnskapsrik.

Vikarlegen Irene, arbeider for tiden ikke der lengre. Bandesha tar alle konsultasjoner selv nå når han kom i mål med etterutdanningen.

Både den tidligere vikarlegen og Bandesha bruker datamaskin til å lete etter løsninger. Dette synes jeg i utgangspunktet er en styrke, da verden ikke står stille i legevitenskapen.

Bruken av data kjentes litt merkelig i begynnelsen, da legene stirret noen øyeblikk inn i skjermen under samtalen, men man blir fort vant med dette.

I et innlegg her på legelisten står det at kontoret er for travelt. Slik opplever ikke jeg at det er. Det kan sitte folk på venteværelset, men det er normalt omtrent i alle legeklinikker.

Jeg kan være litt enig i det som blir sagt om at sekretær buser inn. Dette er noe som kan forbedres. Når det skjedde mens jeg var til konsultasjon så forstyrret det ikke meg særlig, men jeg kan fort se at det kan oppleves forstyrrende om man er dypt i et tema, eller om man sitter naken til undersøkelse eller noe sånt. Her burde kanskje klinikken finne en løsning som kan hjelpe sekretæren å avklare om det er greit å komme inn eller ikke. Legen burde kanskje spør om det er greit at sekretæren avbryter før hun kommer inn, om det lar seg gjøre?

Jeg synes sekretærene jeg har møtt er bra. Har fått hjelp til det meste jeg har spurt etter.

Det har blitt gjort noe oppussing og det løfter kontoret. Det er en gammel trebyggning så det er jo grenser for hva som lar seg endre på. Enten liker man gamle trebyggninger, eller ikke. Hadde jeg vært rullestolbruker, så ville jeg lurt på hvordan jeg skal få hjelp å komme inn og ut.

Om meg selv: Jeg har relativt god helse, og det har derfor ikke blitt så mange forskjellige emner som er tatt opp til spørsmål. Men legen er faglig god på det jeg har hatt behov for hjelp med.

Alt-i-alt må jeg pr. nå si meg meget fornøyd med legen.

Gammelt kontor

Lege: Amarbir Singh Bandesha Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Jeg har hattt bandesha som min fastlege lenge og jeg er ganske fornøyd. Er også ganske fornøyd med vikarlegen som var der (Irene). Hun var ganske flink og jeg fikk veldig god oppfølging fra både henne og bandesha. Men jeg byttet allikevel fastlege på grunn av det gamle kontoret. Følte at det alltid var kaldt og skittent og det var ikke vask inne på legekontoret, noe som faktisk er veldig uhygienisk. Rommet er ikke lydtett så du kan høre alt i venterommet og bandeshas kontor er ikke tilrettelagt for funksjonshemmede og for oss som er dårlig til bens siden kontoret ligger i andre etasje uten heis. En dag måtte vikarlegen komme å hjelpe meg opp trappene og jeg var veldig takknemlig for det. Siden bena mine sviktet måtte jeg finne et legekontor som var tilrettelagt for meg. Var ofte vanskelig å bestille time via telefon, og synes han bør skaffe seg vask på kontoret i framtiden. Ser noen har skrevet at han bør ha 2 sekretærer og må si meg enig der.

Les alle vurderingene

Les alle publiserte brukervurderinger på Legelisten.no.

Dette er en Pluss-tjeneste. Kjøp gir full Pluss-tilgang.