Logo for Klinikk A

Klinikk A

Logo for Klinikk A

Om klinikken

Klinikk A er en privat plastikkirurgisk klinikk som utfører de aller fleste plastikkirurgiske og kosmetiske behandlinger. Våre kirurger er spesialister i plastikkirurgi og generell kirurgi, og har bred og lang kirurgisk erfaring. Alle plastikkirurgiske og kosmetiske behandlinger utføres med høyeste internasjonale kvalitet, basert på anerkjente vitenskapelige metoder. Klinikken utfører blant annet brystforstørrelse, brystreduksjon, brystløft, ansiktsløft, øyelokkskirurgi, bukplastikk, korreksjon av delte magemuskler og fettsuging (liposkulptur) av mage, flanke, hake, hals, rygg, arm, lår, legger, ankler og innside knær.

Klinikk A holder til i delikate lokaler sentralt i Oslo, med det siste innen medisinsk utstyr av beste kvalitet. Klinikken er lett tilgjengelig med offentlig transport og med bil. Gratis parkering rett utenfor klinikken.

• Profilbilde av generell kirurg og plastikkirurg Ståle Buhagen
    Generell kirurg og plastikkirurg
  • Profilbilde av gastroenterologisk kirurg, generell kirurg og plastikkirurg Frode Amland
    Gastroenterologisk kirurg, generell kirurg og plastikkirurg

Siste vurderinger av Klinikk A

Imøtekommen, trygg og naturlig

Lege: Ståle Buhagen Skrevet

En god og trygg konsultasjon. Jeg ønsket en Facelift. Det som plaget meg var hals og nedre ansikt. Dette ønsket jeg å få gjort noe med, og i møte med Buhagen ble jeg informert og overbevist om at dette var riktig valg for meg. Han er rolig og pålitelig, og vet hva han gjør. Fikk også veldig god oppfølging i ettertid. Profesjonell ! Det skal mot til for å gjennomføre en slik prosess og da er det viktig å føle seg trygg. Etter voksen alder ble det viktig å få tilbake noe av mitt yngre utseende, så ønsket ble oppfylt.

Trygg og konskåprik , hyggelig og ansvarsfull

Hei.
Jeg kontaktet plastisk kirurg Ståle Buhagen den 27/09 og fikk på kort varsel hjelp i form av operasjon påfølgende dag.
Jeg er utrolig takknemlig for våre hyggelige samtaler før og etter operasjonen, den profesjonelle operasjonen, veiledningen og oppfølgingen i hele perioden.
Anbefales med dette på det sterkeste.

Brystforstørrelse

Lege: Ståle Buhagen Skrevet

Jeg fikk utført en brystforstørrelse av Dr. Ståle Buhagen ved Klinikk A. Fra det øyeblikket jeg kom inn dørene, ble jeg hjertelig mottatt og følte meg umiddelbart komfortabel. Klinikk A skapte en trygg atmosfære som varte gjennom hele min opplevelse.

Oppfølgingen jeg mottok fra Klinikk A var fantastisk. Før operasjonen ble jeg grundig informert og veiledet, noe som bidro til å roe nervene mine. Under selve operasjonen ble jeg ivaretatt på en måte som ga meg full tillit til Dr. Buhagen og hans team. Etter inngrepet har oppfølgingen vært grundig og støttende, og jeg har alltid følt meg godt ivaretatt.

Resultatet av brystforstørrelsen har overgått mine forventninger, og jeg har allerede opplevd en betydelig økning i selvtillit. Jeg kan absolutt anbefale klinikk A til andre som ønsker å gjennomføre lignende inngrep.

Profesjonell, dyktig og tålmodig kirurg

Lege: Ståle Buhagen Skrevet

Opererte øreflippene etter mange år med 12mm utvidelser i ørene. Jeg fikk lynraske svar når jeg hadde spørsmål (både før og etter operasjonen), og selve inngrepet gikk smertefritt, og resultatet ble bedre enn jeg hadde forventet. Selv med et lite inngrep som dette opplevde jeg at han tok det på alvor og med stor yrkesstolthet.

Alle ønsker ble realisert!

Lege: Ståle Buhagen Skrevet

Fra første konsultasjon til operasjon og nå sist, sjekk etter tre uker. Jeg har fått utført operasjon og resultatet er akkurat som jeg ønsket og ble forespeilet. Føltes trygt i alle ledd og klinikken er utrolig flott.
Alle har tatt godt vare på meg og fulgt meg opp hele veien. Kunne i vært mer fornøyd med hele forløpet.
Tusen takk for en god opplevelse!