Logo for Klinikk A

Klinikk A

Logo for Klinikk A

Om klinikken

Klinikk A er en privat plastikkirurgisk klinikk som utfører de aller fleste plastikkirurgiske og kosmetiske behandlinger. Våre kirurger er spesialister i plastikkirurgi og generell kirurgi, og har bred og lang kirurgisk erfaring. Alle plastikkirurgiske og kosmetiske behandlinger utføres med høyeste internasjonale kvalitet, basert på anerkjente vitenskapelige metoder. Klinikken utfører blant annet brystforstørrelse, brystreduksjon, brystløft, ansiktsløft, øyelokkskirurgi, bukplastikk, korreksjon av delte magemuskler og fettsuging (liposkulptur) av mage, flanke, hake, hals, rygg, arm, lår, legger, ankler og innside knær.

Klinikk A holder til i delikate lokaler sentralt i Oslo, med det siste innen medisinsk utstyr av beste kvalitet. Klinikken er lett tilgjengelig med offentlig transport og med bil. Gratis parkering rett utenfor klinikken.

• Profilbilde av generell kirurg og plastikkirurg Ståle Buhagen
    Generell kirurg og plastikkirurg
  • Profilbilde av gastroenterologisk kirurg, generell kirurg og plastikkirurg Frode Amland
    Gastroenterologisk kirurg, generell kirurg og plastikkirurg

Siste vurderinger av Klinikk A

Dyktig, perfeksjonist!

Lege: Ståle Buhagen Skrevet

Jeg kan virkelig anbefale plastikkirurg Ståle Buhagen!
Profesjonell, tillitsfull, kunnskapsrik og behagelig å snakke med. Følte meg trygg og ivaretatt fra første konsultasjon til ferdig resultat. Jeg er svært fornøyd!

Forandret livet mitt😊

Lege: Ståle Buhagen Skrevet

Jeg fikk avslag fra den første kirurgen jeg dro på konsultasjon hos pga for stort inngrep. Men da jeg kom til Ståle så nølte han ikke. Alle på klinikken var utrolig hyggelige og imøtekommende og svarte på alle spørsmålene jeg hadde. Jeg følte meg trygg og ivaretatt under både konsultasjon, operasjon og i etterkant. Jeg hadde en brystreduksjon som gikk perfekt og har forandret livet mitt fullstendig. Kan ikke takke Ståle og hans kollegaer nok, er utrolig fornøyd med resultatet. Hvis jeg noen gang skulle bestemme meg for flere inngrep så går jeg rett tilbake dit!
Om du vurderer en brystreduksjon så anbefaler jeg klinikk A på det varmeste, de vet hva de gjør og jeg er sååå glad for at jeg endte opp med å ta operasjonen hos dem ❤️

Profesjonell, dyktig og omsorgsfull

Lege: Ståle Buhagen Skrevet

Veldig dyktig i faget, men også veldig forståelsesfull, tålmodig og raus. Anbefales på det sterkeste!

Veldig fornøyd

Lege: Ståle Buhagen Skrevet

Jeg fikk vite på konsultasjon om hvilket resultat jeg kunne forvente og hva som ville se bra ut. Jeg fikk nøyaktig det resultatet jeg håpet på og jeg er veldig fornøyd. Jeg følte meg trygg på operasjonsdagen og er glad for at jeg valgte Ståle Buhagen som kirurg.

Veldig fornøyd!

Lege: Ståle Buhagen Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med både klinikken, oppfølgingen og ikke minst resultatene jeg har fått. Helt supert!