Logo for Klinikk A

Klinikk A

Logo for Klinikk A

Om klinikken

Klinikk A er en privat plastikkirurgisk klinikk som utfører de aller fleste plastikkirurgiske og kosmetiske behandlinger. Våre kirurger er spesialister i plastikkirurgi og generell kirurgi, og har bred og lang kirurgisk erfaring. Alle plastikkirurgiske og kosmetiske behandlinger utføres med høyeste internasjonale kvalitet, basert på anerkjente vitenskapelige metoder. Klinikken utfører blant annet brystforstørrelse, brystreduksjon, brystløft, ansiktsløft, øyelokkskirurgi, bukplastikk, korreksjon av delte magemuskler og fettsuging (liposkulptur) av mage, flanke, hake, hals, rygg, arm, lår, legger, ankler og innside knær.

Klinikk A holder til i delikate lokaler sentralt i Oslo, med det siste innen medisinsk utstyr av beste kvalitet. Klinikken er lett tilgjengelig med offentlig transport og med bil. Gratis parkering rett utenfor klinikken.

• Profilbilde av generell kirurg og plastikkirurg Ståle Buhagen
    Generell kirurg og plastikkirurg
  • Profilbilde av gastroenterologisk kirurg, generell kirurg og plastikkirurg Frode Amland
    Gastroenterologisk kirurg, generell kirurg og plastikkirurg

Siste vurderinger av Klinikk A

Profesjonell, dyktig og omsorgsfull

Lege: Ståle Buhagen Skrevet

Veldig dyktig i faget, men også veldig forståelsesfull, tålmodig og raus. Anbefales på det sterkeste!

Veldig fornøyd

Lege: Ståle Buhagen Skrevet

Jeg fikk vite på konsultasjon om hvilket resultat jeg kunne forvente og hva som ville se bra ut. Jeg fikk nøyaktig det resultatet jeg håpet på og jeg er veldig fornøyd. Jeg følte meg trygg på operasjonsdagen og er glad for at jeg valgte Ståle Buhagen som kirurg.

Veldig fornøyd!

Lege: Ståle Buhagen Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med både klinikken, oppfølgingen og ikke minst resultatene jeg har fått. Helt supert!

Fantastisk sted 😃❤️👌

Lege: Ståle Buhagen Skrevet

Ble operert i går for buffalo Hump ( på godt norsk ... fettområde i nakken ) ble fettsugd i området ) kom til Klinikk - A på Ryen Enebakkveien 150. Ble tatt godt i mot i resepsjonen av Nina. Så kom en annen søt dame som jeg tror heter Sonja... hun viste meg til operasjonsstuen. Forklarte veldig godt hva som skulle skje. Satt veneflon og fikk ekstra surstoff... og så var jeg borte, og sov godt . Hvor Ståle , den fantastiske flinke og hyggelige legen , utførte operasjonen
Våknet opp 1 time etterpå i en god seng/pute og dyne, og ble passet på av Johnny som gav meg litt mat, drikke og hjalp meg på med klære etterpå. 20 min senere var jeg ute av klinikken og på vei hjem igjen . Asså... DEN klinikken kan anbefales på DET STERKESTE !!! Her er man i trygge hender, føler seg sett og hørt, og blir veeeeeeldig godt tatt vare på 😃❤️👌

Fantastisk kirurg og klinikk!

Lege: Ståle Buhagen Skrevet

Klinikk A og Ståle Buhagen er helt enestående og jeg er storfornøyd med resultatet etter operasjon!

Jeg er utrolig fornøyd med alt fra Konsultasjon ,operasjon og tiden etterpå. Ståle svarer raskt på spørsmål på TLF/SMS hvis man lurer på noe etter operasjonen. Vil også skryte av hele operasjonsteamet. Beste plassen jeg har operert rett og slett!

Anbefaler Ståle Buhagen på det varmeste. Her er du i trygge hender.