Saglia Legesenter

Vestheimveien 31 1541 Vestby

Siste vurderinger av behandlere ved Saglia Legesenter

Tilbakemelding

Lege: Geir Nystøl Skrevet

Om Nystøl vet jeg intet, men servicen på kontoret er særdeles slett! Umulig å komme gjennom på telefonen og de fleste av kontorpersonalet meget uvennlige..

Utrolig hyggelig

Lege: Lina Linnestad Skrevet

Veldig søt og hyggelig! Til Lina kan du komme når du er syk.

Håpløst

Lege: Lina Linnestad Skrevet

Det er håpløst å komme gjennom på telefon til legesenteret... Selv ved personlig oppmøte risikerer du å måtte vente en time for i det hele tatt å komme inn til resepsjonen. Det er laaang ventetid på å få time, og jeg har også opplevd å ikke få akuttime pga manglende kapasitet. Da hjelper det ikke at legen er ok.

Fantastisk lege -og legesenter!!

Lege: Geir Nystøl Skrevet

Har i løpet av livets gang benyttet meg av ulike leger, men etter å ha byttet til Dr. Nystøl i 2005 kan jeg gi ham de aller beste anbefalinger. Måten jeg og min familie har blitt ivaretatt på er etter mitt skjønn 100% plettfri. Om noen leser dette og er i tvil til hvilken fastlege de ønsker seg så kan jeg ihvertfall med hånden på hjertet si at Dr. Nystøl er en suveren lege. Og Saglia legesenter består av særdeles dyktige mennesker i alle ledd. ( Eneste minus må være det å komme igjennom på telefon, som kan by på utfordringer - sikkert fordi de er et populært legesenter...)

En lege til å stole på

Lege: Geir Nystøl Skrevet

Jeg har hatt Nystøl som fastlege siden fødselen, og er utrolig fornøyd med han. Jeg har hatt noen kroniske problemer som jeg ikke riktig har forstått, men som Nystøl har hjulpet med.
Dette er en lege som er lett å snakke med, og er genuint interressert i å hjelpe.