Legekontoret Molde brygge

Julsundvegen 2 6412 Molde

Siste vurderinger av behandlere ved Legekontoret Molde brygge

min nye fastlege

Lege: Martin Skrove Skrevet

Jeg ønsker min gamle tilbake - virket ikke som legen var videre opptatt av pasienten - gjorde ikke noe forsøk på å bli kjent med meg.

Kunnskapsrik og medmenneskelig

Lege: Muhunthan Navaratnam Skrevet

Har ikke angret en dag på at jeg byttet fastlege til Mudde. Han tar i mot deg med trygghet og varme, han er trygg i faget sitt og henviser uten problem hvis det er behov for det. Han er faglig dyktig og er en utrolig god støttespiller å ha med på laget. Har også et smil eller en latter på lager når det faller seg rett.Han er forståelsesfull, men sier i fra på en fin måte hvis han ikke er enig med pasienten. Han prøver også heller ut andre medikamenter/behandling eller henviser til smertepoliklinikken i stede for å skrive ut sterke vanedannende medikamenter i fleng. Likevel ser han sammenhengen mellom pasientenes helseproblem og tar på alvor de smertene pasienten føler.
Har alltid fått god hjelp, forståelse, støtte og oppfølging av han med mine omfattende helseutfordringer. Han er rask med å gi svar av prøver og undersøkelser og å besvare skjemaer fra andre instanser. Timebestilling og fornying av resepter går nå via helsenorge som fungerer supert! Får alltid time enten på dagen eller påfølgende dag alt etter behovet, resepter er som oftest klare etter en liten stund eller i løpet av samme dag. Det er også raskt å komme inn til skiftestue, blodprøver og for å ta sprøyter.

Det at jeg var så heldig å få han til fastlege har ført til at jeg har det så bra som jeg kan ha det utifra min helse.Har mye å takke Mudde for og håper jeg får ha han resten av mitt liv som fastlege.

Imøtekommende og trivelig lege.

Lege: Siril Haug Skrevet

Lett å prate med og ordnet fort og effektivt opp. Inngir tillit og lytter til problemene. Grundig i sine undersøkelser. Og flink å sende videre når det er påkrevd.

Flink og lyttende

Lege: Trine Skårland Skrevet

God opplevelse med denne legen. Faglig flink, god praktisk. Lytter og tar deg på alvor. Henviser videre ved behov.

Travel

Lege: Siril Haug Skrevet

Hyggelig, men virker travel og middels interessert. Følte meg ikke tatt på alvor som pasient. Henviser gjerne videre, men bruker minimalt med tid selv.