Legekontoret Molde brygge

Julsundvegen 2 6412 Molde

Siste vurderinger av behandlere ved Legekontoret Molde brygge

Elendig vikar

Lege: Martin Skrove Skrevet

Han har en kvinnelig vikar ved navn Tora for øyeblikket, som jeg dessverre opplever som vanskelig og utilnærmelig. Jeg har aldri før hos en lege opplevd en så arrogant og nedlatende holdning.

Hun krever i tillegg at man kommer inn til time for absolutt alt, selv om det er dokumentert og kronisk.

Hun lot meg ikke velge sykehus, noe jeg har rett til, som i tillegg førte til mye ekstraarbeid og kjøring.

Hun er dårlig på å kommunisere og kan sitte å trykke på tastaturet sitt i en liten evighet uten å si noe om hva hun noterer. Det er dessverre slik at jeg ser meg nødt til å bytte fastlege pga henne.

Utrolig flink lege

Lege: Håvard Jendem Skrevet

Denne legen tar deg seriøst. Han er veldig dyktig og kan sitt fag. Kjempefornøyd med å ha han som min fastlege :-)

Anbefales

Lege: Muhunthan Navaratnam Skrevet

Hadde denne legen ved noen anledninger når fastlegen min ikke var tilgjengelig. Veldig hyggelig og omgjengelig lege som tar deg på alvor og har forståelse for dine problemer. Han fant også fort ut hva som feilet meg (noe fastlegen min ikke greide..). Anbefales på det sterkeste.

Veldig godt førsteinntrykk!

Lege: Signe Stranden Nordby Skrevet

Var hos henne for første gang idag! Følte meg godt tatt vare på med en gang! Virket flink og lyttende.

Lite hyggelig

Lege: Signe Stranden Nordby Skrevet

Bryr seg lite om pasienten, setter seg ikke inn i hans/hennes diagnoser, vet best! Ovenfra og ned holdning.